داكن

شاهد الفنانة شيرين تتعصب وتضرب ضيفة بحذائها في حلقة برنامج امام المذيعة والجمهور وسط صدمة

Comedyah
اشتراك
عدد المشاهدات 5 443 668
76% 22 050 6 802

شاهد الفنانة شيرين تتعصب وتخرج عن شعورها وتضرب ضيفة بحذائها وتشتمها في حلقة برنامج امام المذيعة والجمهور وسط صدمة وانبهار و عدم تصرف المخرج و القائمين على البرنامج و حدفت الطربيزة .. شاهد عصبية وانفعال وتوتر اعصاب الفنانة المصرية شيرين
-----------------------------------------------------------
قناه كوميديه ضحك من الاخر
حيلهم بينهم كمان وكمان ومن الاخر مقالب رمضان
دارك البرنامج الاجتماعي الكوميدي مع مقدم البرنامج الفنان المصري اشرف عبد الباقي و اكبر واشهر الفنانين العرب والمصريين الكبار نجوم الدراما والسينما والمسرح والافلام و المسرحيات والمسلسلات 2019
للاشتراك في القناة على اليوتيوب و مشاهدة باقي الحلقات كاملة HD اضغط على اللينك
bit.ly/2HlZj2p
...........................................
للاشتراك في الصفحه الرسميه لقناة كوميدية علي الفيس بوك
facebook.com/comedeyah
..........................................

كوميديا

تم نشره في

 

2019/02/26

مسسلسلات رمضان 2018كوميديا ساخرةاحمد حلمىمحمد هنيدىكوميديا اشرف عبد الباقىمسرح مصرنجوم السوشيال ميديامحمد رمضانمحمد صلاحمسرحيات كوميدياافلام زمانمسرحيات قديمةقناة كوميديافيلم كوميدىالزعيممنة فضالىفيفى عبدةسمية الخشابحمادة هلالساموزينالفنانةشيرينداركحيلهم بينهمعصبيةشاهدمسلسلفيلمابو العروسةطلعت روحي2019تحليل سلوك الانسان الجنسيضربحذاءضيفةمذيعةاغنيةجمهورمحمد حماقيخالد يوسفمنى فاروقمقلب

مشاركة:

مشاركة:

تحميل فيديوهات:

جار تحميل الرابط.....

اضف إليه:

بلدي قائمة التشغيل
سأشاهده لاحقا
تعليقات 3 354
طائر الحزين
طائر الحزين 9 ساعات قبل
دول سنيات عا هرات وتيوسة
Emna Klf
Emna Klf 14 ساعات قبل
Quel orgeuil de cette Chirine !!!
Moussa Rouichi
Moussa Rouichi 14 ساعات قبل
6:32 ترمي عليها الحذاء.لايك حق المساعدة.
diaa eldeen sheir
diaa eldeen sheir 18 ساعات قبل
البنت ديه عايزة علقة موت تعلمها الزوق و الادب
banana barazy
banana barazy أيام قبل
هم دول المصريين
صدامي الشمري
صدامي الشمري أيام قبل
هذا مقلب لو حقيقه
Salima El
Salima El 2 أيام قبل
شريرة كلكم
Surgical Sniper
Surgical Sniper 2 أيام قبل
مستوى كاباريهات كلهم، المذيعة و معد البرنامج و المخرج و الممثلات، مستوى زفت يعبر عن الواقع العربي الزفت.
Arrayeh
Arrayeh 3 أيام قبل
الوسط الفني المصري ،زباااااالة
Arrayeh
Arrayeh 3 أيام قبل
البنت ام بنطلون مؤدبة جدا
Arrayeh
Arrayeh 3 أيام قبل
شيرين تربية عوالم
Mm80908090 Mm80908090
Mm80908090 Mm80908090 4 أيام قبل
كلها شخصيات وسخه
mariam sharabati
mariam sharabati 4 أيام قبل
الاكشن عند ٦:٠٠
نجاة صغيرة
نجاة صغيرة 5 أيام قبل
اقسم بالله العظيم كان هي استحملتها انا اضربها ضرب شو ده ممسطها مثقل دمها والله العظيم
Za ho
Za ho 5 أيام قبل
يا جماعة هما ليه لابسين هيك كتير لبس قديم
Mohamed Sellam123
Mohamed Sellam123 6 أيام قبل
العهر بامتياز
CrazY FAN ღ
CrazY FAN ღ 6 أيام قبل
اول مرة اشوف من المغرب 2019
Sweet Swear
Sweet Swear 8 أيام قبل
مين فاكر؟ آولة حبنا يامسعودي😍😂😂💕
Hbfbg Hgbbnyn
Hbfbg Hgbbnyn 2 أيام قبل
ههههه
حمودي الأسدي AT
حمودي الأسدي AT 9 أيام قبل
كحاب ذني
Fatme Mresat
Fatme Mresat 9 أيام قبل
شيرين دمك ثقيل وبايخه....
Wadah Ali
Wadah Ali 9 أيام قبل
لاتتعب تشوف التعليقات كل تعليقاتهم طلبات معتبرين من دخل عثمان ابن عفان والامعه الفانوس السحري😁
Abbodi Abbadi
Abbodi Abbadi 8 أيام قبل
ههههههههههاي والله صدق
loukriz abdelhafid
loukriz abdelhafid 10 أيام قبل
شيرين اصبحه زي العسل
Marawan said
Marawan said 11 أيام قبل
دنتو برنامج ابنمتناكا معرصين
ملــكــه باخـــلاقــي
شو انتي مجرد شرموطه قحبه ساقطه
RAZAN ISMAYYL
RAZAN ISMAYYL 11 أيام قبل
اوسخ وحدا شفتها بحياتي هيا الفنانة شرين كيف تتعامل مع الضيفة بتلك المعاملة لما كانت ببدايت الفن لم يتكلم احد معها بهذا الاسلوب لانها كانت تحاول لاكن لم تتعلم الادب
mm marzouka
mm marzouka 11 أيام قبل
اجمل واحلا فنانة بموت فيها من المغرب
Bisa Bdm
Bisa Bdm 12 أيام قبل
ادعولي بزواج العاجل يارب
قناة للننوعات Youssef kurdish.
مين متلي زبو تولع علا فنانة شيرين يصف جنبي 😅
نورة الرشيدي H.S.R
اللي يشاهد 2019 يدعي لي الله يخليكم
qutaiba tawati
qutaiba tawati 13 أيام قبل
غيرانة من الممثلة الشابة خلاص كبرتي وعجزت يعني اتركي فرصة لغيرك
qutaiba tawati
qutaiba tawati 13 أيام قبل
لم اشاهد مسلسلات ولا أفلام عربية من ٣٠ سنة ولم اسمع بالحقيرة والعفنة والزبالة اللي اسمها شيرين ياعمي حتي الممثلين فاشلين اجتماعيا والله نفسي اعرف ايه نوع الدواء اللي لتأخذه
Yaser Yaser
Yaser Yaser 14 أيام قبل
كويس بنتك مش عايزتمثل علشان متبينش جسمها يافجره
Tayssir Gh
Tayssir Gh 14 أيام قبل
ادعولي اتحصل على 15 في شهادة التعليم المتوسط
Noha Salama
Noha Salama 15 أيام قبل
آي قلة آلآدب دي 😒😒
IBI RABY
IBI RABY 17 أيام قبل
مهما عملت الضيفة اعتقد ان الضرب بالحذا عيب في المجتمعات العربية ، اين الاخلاق والقيم واحترام الجمهور. الحديث استفزازي من الطرفين وخصوصا الباروكة اللي بتحسس عليها شكلها عرة خالص
Ange Sharif אנגי
Ange Sharif אנגי 19 أيام قبل
شريين مش محترمه ولا رقيقه وطلعت رداحه
Mona Sauvat
Mona Sauvat 20 أيام قبل
ماهذا وهل تظن شيرين بانها افضل من الضيفه صدق المثل الذي يقول الخشبه في عينيها لا تراها وترى النسره في عين غيرها
حماده منطقي
حماده منطقي 20 أيام قبل
شيرين ممثلة رائعة ايام الزمن الجميل برنسيسه من يومها
Sabri Alhawwash
Sabri Alhawwash 21 أيام قبل
‏شيرين عندها كبرياء او معجبة بحالي كثير ولكن الحقيقة أنها بنت شوارع
ME Got TALENT
ME Got TALENT 22 أيام قبل
فعلا شغل ولاد شوارع على اصوله 👎👎 هى طالعة تضرب و تتشتم و لا ايه مش فاهمة 🙊
Saad Saad
Saad Saad 22 أيام قبل
طلبينك لانك هبل الله ايسهل عليك زيكووووووو
Sasoo Soo
Sasoo Soo 22 أيام قبل
ايه التعليقات المتخلفه دي شيرين انسانه راقيه جداااااا وده برنامج مقالب والبنت بتستفزها من اول الحلقه وتقلل منها والمفروض شيرين تفضل ساكته يعني !! اللي مش بيفهم ياريت ميتكلمش فالفاضي
Ahmed Al_Ainy
Ahmed Al_Ainy 23 أيام قبل
المخرج ومقدمة البرنامج تدخلهم سخيف بأثارة شيرين عند طرد الممثلة الثانيه اعطوها الضوء الأخضر لتسب وتشتم وهذا خطأ كبير جدا من إدارة البرنامج ... اغبياء
ammar Mahjoubi
ammar Mahjoubi 23 أيام قبل
شرين وسخا
Dorar Amjed
Dorar Amjed 23 أيام قبل
البرنامج هاذ كل حلقه نفس الضيف حته يضوجون المشاهير فقط
كمال البصراوي
كمال البصراوي 25 أيام قبل
اي ده اي المسخرة دي ياي ياي ميصحش كده ميصحش ده اي ده
Change Color Eye
Change Color Eye 27 أيام قبل
to change color eye - ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-hMOnboOt9d0.html
عاصم محمد
عاصم محمد 27 أيام قبل
كسم امكو
aamira Wazii
aamira Wazii 28 أيام قبل
نفسي افهم يعني ايه روج ا جو هههه اي لعة دي
الكاتبه الروائيه الصغيره
هي اسمها شيرين اي
Jeu U
Jeu U 29 أيام قبل
البرامج المقالب المصريه عباره عن سخفه وقلت ادب
Shosho EZat
Shosho EZat أشهر قبل
نجمه اي منها بومه شيرين برقيبتك ي مقرحه
Marwa layla
Marwa layla أشهر قبل
عيب عليكم تهزأ فنانات كبار اعطو للفن كتير و للناس وفي لاخير تجبوهم على مقالب تهزا فيهم عيب عليكم الاستاذة شرين كتير محترمة
Marwa layla
Marwa layla أشهر قبل
تحية للاستاذة الجميلة شرين
ام زكرياء
ام زكرياء أشهر قبل
هههههههههههه يلا يا معفنة
titi titi
titi titi أشهر قبل
ههههههههههههههه
MmNasr Nasr
MmNasr Nasr أشهر قبل
شرين فنانه محترمه أفلامها ناجحه وعسوله
منوعات TV
منوعات TV 10 أيام قبل
خليها تلحسك😂😂😂
نيو ستار علي غزال - Ali ghazal
انا لا احد يدعمني بالاشتراك عندي لاني للاسف بقدم فن راقي جداً وتمثيل محترم
Moneera Mm
Moneera Mm أشهر قبل
هذا مقلب قديم يا خَرا لا تألف وتكذب ع الناس
axel son
axel son أشهر قبل
Tafihat
مش بالساهلMega تلاقي ال يستاهلMega
عسل شيرين وربنا
النسر الشامخ
النسر الشامخ أشهر قبل
الفنانة شيرين واطية وتعرف انها رخيصة من خلال ادوارها المبتذلة من تقبيل وحضن فتحب أن تعطي قيمة لنفسها ههههههه
NEW COIIECTION
NEW COIIECTION أشهر قبل
ممكن تدعولى ان احقق حلمى اكون مهندس واختى دكتوره
ALSHEHRI _A10
ALSHEHRI _A10 أشهر قبل
تمثيل
Taha _sayed
Taha _sayed أشهر قبل
🔥عاجل شركة بي ام تعطي سيارتها الجديدة مجانا 🔥 ، بسرعة اربح سيارة تصلك حتى باب منزلك مجانا فقط اكتب earnar في جوجل و ادخل للموقع الآول للربح السيارة، السيارة رائعة جدا بسرعة اكتبو في جوجل Earnar قبل نفاد الكمية.
متع عقلك
متع عقلك أشهر قبل
الفنانة شيرين يلي عاملة حالها شريفة وبتدعي الشرف ههههه خليها تتذكر فيلم عادل امام بخيت وعديلة
Tarek Mohamed
Tarek Mohamed أشهر قبل
قد أمرنا المولى عز، وجل بـ الدعاء للمتوفي ، وأن الدعاء للوالدين هو العمل الذي يكون متصل بالميت حتى بعد وفاته لذلك فمن أكثر الأمور التي تدل على وفاء الأبناء لوالديهم هو الدعاء المستمر لهم بالرحمة.اللهم اغفر لأبي ، وارحمه واعف عنه، وأكرم نزله، ووسع مدخله، وأغسله بالماء، والثلج، والبرد، ونقه من خطاياه كما ينقى الثوب الأبيض من الدنس،.اللهم أبدله داراً خيراً من داره، وأهلاً خيراً من أهله، وأدخله الجنة بغير حساب، ولا عذاب برحمة من عندك يا الله، وأجره من عذاب النار، وعذاب القبر.
Margreta Lindmark
Margreta Lindmark أشهر قبل
هذه معقولة ممثلة ولت شنو هذه الزبالة شيرين هي ممثلة ادوار ثانوية عيب عليها لو ممثلة تستهزء بالآخرين وشنو هل الكادر المعفن
Wolf Duranti
Wolf Duranti أشهر قبل
هل هذا مقطع تمثيلي؟ او فعلاً حقيقة. ؟اتوقع انة تمثيل..... من اجل الفلوس العالم تبيع او باعت نفسها من زمان.
شہخہصہيہه خہياليہہه
ده مقلب
Razika Razika
Razika Razika أشهر قبل
Chirine est une poupée. Je l'adore
alhamdo lilal
alhamdo lilal أشهر قبل
حيوانة مش فنانة
Walid Ahmed
Walid Ahmed أشهر قبل
علا تاني ظي اضربت من فيفي ومها احمد و هتتضرب من شيرين اه التهزيء ده 😒😱🙅
على عبدالعال
على عبدالعال أشهر قبل
مش هى دى النسمة الرقيقة بتاعت قلة حبنا؟ جاتك داهية فى تربيتك الوسخة.
hamada Elsayed
hamada Elsayed أشهر قبل
هي شرين لسه حلوه كده يخربيت جمالك
Jood A
Jood A أشهر قبل
الكومنتات عباره عن ادعولي 😂
that's me
that's me أشهر قبل
الناس الي داخلا الفيديو عشان تشوف ضربه في شبشب دقيقه 6:30 فاعلة خير 😌
مطبخ مام مروان
زرعة اجمل🌹👀👍👍👍👍👍اتمني نوريني
EYA MSALLMI
EYA MSALLMI أشهر قبل
اخواتنا المصريات لا يوجد شئ اسموه روج ا جو اسمو fard a joue وشكرا
امَ غَمَزَّاتَ ༒
تم من طرف ملائكيه حلوو لايك
Zezo بوبة
Zezo بوبة أشهر قبل
عالفكره شرين حقوده جدا
قناة زمردة
قناة زمردة أشهر قبل
والله اختي صحيح ههههه
وائل دمياطي
وائل دمياطي أشهر قبل
هههههههههه بنات شوارع 🖕🖕🖕
ADzol Fethi dz
ADzol Fethi dz أشهر قبل
💙من 🇩🇿 🌿رمضان🌿❤ 🌿مبارك🌿 🎇اتمني لك السعادة ونجاح🎆🎁 😊😇😊😇🤗🤗🤗💐🌹🍬
Talal Alnaharir
Talal Alnaharir أشهر قبل
شيرين انسانه متكبرة وقليلة ذوق
Dorsaf Slama
Dorsaf Slama أشهر قبل
ههههه تفكرني في الفيلم بخيت وعديلة روعة
ARIAM Aebrahim
ARIAM Aebrahim أشهر قبل
6.31
Soaad Mohammed
Soaad Mohammed أشهر قبل
هدول مراة تنحسب مثل امي فداكي كون ياامي لحد الان تخجلين من ان ترفعي صوتك تحملتي الفقر وعصبية ابي كم هي جميل ان تكون مراة الاصيله مسلمة صابرة الحمدلله على نعمة الإسلام وكفى
Nadia Nour
Nadia Nour أشهر قبل
شيرين ممثلة ممتازة
يسرا ابوشامه
يسرا ابوشامه 2 أشهر قبل
جماعه انا مش فاهمه هي علا رشدي يعني المقلب في الضيف انا مش فاهمه 😂😂
Izak Zizo
Izak Zizo 2 أشهر قبل
اهل. الفن الدعارة.
زهرة البنفسج
زهرة البنفسج 2 أشهر قبل
اللهم اغفر لابي وامي وادخلهم فسيح جناتك يارب العالمين
قناة ليلى عمر laila omar
الضيفة صوتها يشبه كثير الفنانة نجلاء فتحي سبحان الله
ناني محمد
ناني محمد 2 أشهر قبل
شرين بجد سقعانه اوي ومش محترمه
حياتنا مع مريم
حياتنا مع مريم 2 أشهر قبل
مين خد باله ان الضيفة اللى مع شرين علا اللى كانت عاملة مسابقة تورنيدو 😳
ورده علي
ورده علي 2 أشهر قبل
هههه اعتقدت انسانه راقيه شلون تطلع صوت من حلكها عيب
هاجر اللعبي
هاجر اللعبي 2 أشهر قبل
غــــيــــــر حـــــيـــــاتـــــــك إلــــى الأفـــــضــــــــل 👏🏻 لـــــتــــقـــــويـــــة قــــدراتــــــك الجــــــنـــســــيـــة 😀: الـواتـســاب 00212648848391 عــلاج صــغــر الــقــضــيــب✅ تــقــويــة الإنــتــصــاب✅ ســرعــة الــقــذف
Yshehh Bbxbvd
Yshehh Bbxbvd 2 أشهر قبل
ام الأخضر وقحه
abdelrhman ahmed
abdelrhman ahmed 2 أشهر قبل
picoworkers.com/؟a=47aaf58a
Basima Al-khaleefah
Basima Al-khaleefah 2 أشهر قبل
هو انتي خليتي فيها احترام ترمي الحذاء اودام الضيوف هزولت يا شيرين
moon loon
moon loon 2 أشهر قبل
يلا يا معفنه ههههههههه حبيت
الفيديو التالي
Who am I dating...
17:45
عدد المشاهدات 347 710
The Dream Smartphone! (2019)
7:27
عدد المشاهدات 1 926 047
Annoying Orange - School Isn't Cool Supercut
24:57
عدد المشاهدات 445 578
Sarah Huckabee Sanders Is DONE
10:09
عدد المشاهدات 345 764
La Odisea (Tengo la Casa Sola)
5:36
عدد المشاهدات 2 413 169
Big Jay Oakerson - Let Us Be Men Again
6:55
عدد المشاهدات 165 929