داكن

ما هي أسباب خسارة المنتخب المصري؟! الناقد الرياضي علاء صادق

محمد ناصر - Mohamed Nasser
عدد المشاهدات 1 068 227
83% 9 469 1 916

قناة الإعلامي محمد ناصر .. نستعرض فيها كل ما يحدث في مصر النهاردة
لمشاهدة باقي الفيديوهات على يوتيوب: bit.ly/2Oev51B
تشرفني متابعتكم على المنصات الأخرى:
فيس بوك: bit.ly/2TXXQF9
تويتر: bit.ly/2WeO7If

تم نشره في

 

2019/07/ 6

مشاركة:

مشاركة:

تحميل فيديوهات:

جار تحميل الرابط.....

اضف إليه:

بلدي قائمة التشغيل
سأشاهده لاحقا
تعليقات 1 077
Ahmed Saad
Ahmed Saad ساعات قبل
طول ماصورة بتاعت الجسوس الخاين امامه يبقى بيتكلم على مصر ومنتخبها ليه تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر
okamivolgan
okamivolgan ساعات قبل
الراجل ده من كبار المعرصين في المجره ....وفي ناس كمان زيه من الذباب بتوع قطر شغالين قشطة في التعليقات ...ماله الريس ومال الكوره كل واحد يقلك اصل الريس مش عارف ايه احه ياعم هما 11 لاعب قصاد 11 يا يكسبو يا يخسرو والحمار اللي في الفيديو ده ما خلاش سبب فيزيائي وكميائي وسياسي واقتصادي ورياضي ومش رياضي الا وجاب سيرته والناس الهبله بتسقف له ياريت نتعلم نحمد ربنا في المكسب وفي الخساره ونتعلم من اخطائنا وبلاش فتي
Sh Sh
Sh Sh 10 ساعات قبل
الموضوع رياضي....لكن المعلقين الخرفان الإرهابيين.ربطوا خروج المنتخب بالاسعار.والسيسي .. يامعرصين مال الاسعار بالمنتخب... وبعدين هو السيسي حارقكم ليه ...انا اقول لك يامغيب منك له. لان السيسي طالع بالبلد الاعلى والازدهار والخير...ولانكم قطيع خرفان تناموا في اي زريبة لا يهمكم أن مصر تكون في خير......بكره ياكلاب تيجوا مترحلين والسجن في انتظاركم..
Slide Cell
Slide Cell 4 أيام قبل
الاخوان المجرمين خونة الأوطان وتجار الدين مصابون بالحرقان من النوع الشديد اللهم بارك في الرئيس السيسي ناكح الإخوان في كل زمان ومكان الاخوان المجرمين لا دين لهم فهم صنيعة المخابرات الإنجليزية وخونة اوطانهم لذلك تجدهم يفرحون عندما يحزن الشعب ويحزنون عندما يفرح اللهم انزل لعنتك علي هذا التنظيم المجرم
Hassan Mohamed
Hassan Mohamed 5 أيام قبل
طظ في مصر
Motaa Salah eldin
Motaa Salah eldin 6 أيام قبل
شيل ومرضعة وسحبة4اربعة وطلعة الجبل طلبة الحبل تحياتي للميز محمدناصر
عبدو عمر
عبدو عمر 6 أيام قبل
ان شاء الله البطوله عربيه واتمنى تكون للجزائر
Brahim Brk
Brahim Brk 6 أيام قبل
السبب المباشر لاقصاءالمنتخب المصري هو الاعلام لانه وضع المنتخب واللاعبين تحت ضغط نفسي رهيب .
adrina lina
adrina lina 6 أيام قبل
ناس قبضت قبل متلعب هتتعب ليه
ابو عبدالعزيز
ابو عبدالعزيز 6 أيام قبل
ترزيقي ماعنده سالفه وبعدين غيرو اسمه وش معني ترزيقي حتي اسمه ماكويس ومحمد صلاح ماعندك سالفه ههههعههه
محمد رجب
محمد رجب 6 أيام قبل
عندك حق يا دكتور علاء انت باين عليك زعلان جدا
B a
B a 6 أيام قبل
صلاح والحارس فقط هم الفريق المصري اما السلاحف كانت محنطه مع المدرب
عألم ألمعرفه
عألم ألمعرفه 6 أيام قبل
شـبآب آمـآنهہ‏‏ حطـوليـﮯ آشـترآگ مـآتخسـرو شـيـﮯ
yassine lahmouad
yassine lahmouad 7 أيام قبل
بالنسبة اللي الخسارة الحقيقية هي الأموال اللتي صرفت على كل من مصر و المغرب لأنه هنالك الملايين يموتون جوعا كل مافي المسألة أنها لعبة تتمحور على كرة مملؤة بالهواء ليس إللا أما بالنسبة للمنتخبات اللتي دهبت بعيدا فإنها تموت جوعا و يرونها أملهم الوحيد في الخروج من حالتهم المادية الصعبة
ahmed sabry
ahmed sabry 7 أيام قبل
علاء صادق حاقد زيك رايه لايهمنا
الدنجوان عبده
الدنجوان عبده 7 أيام قبل
خصاره كبيره انك بره مصر والله
محمد الحجر
محمد الحجر 7 أيام قبل
علاء صادق كان بيطلع زمان كل جمعه الساعة 2في برنامج أخبار الدوري والكأس كونت احب اتفرج عليه
Waheedعظيمه Hodaعظيمه
بالذمه اتنين خونه متناكين زي دول مالكم ومال جماهير مصر اللي لو شافوا خول منكم هياكلو قلب أمه ياخونه
، *
، * 7 أيام قبل
دكتور علاء مدري شسمه يشبه عمو صباح 😂الشعب البشيري اين انت 😂
abo ziead
abo ziead 7 أيام قبل
كسم صلاح وترذجيه
Mohamed abdelsalam
Mohamed abdelsalam 7 أيام قبل
الاتنين معرصين
سقراط سقراط
سقراط سقراط 7 أيام قبل
سبب خساره مصر كثرة اكل الفول وطعميه بكثره قلة منسوب نهر النيل الاوضاع في السودان قلة شرب الشاي والقهوه ونسيت ايه الجزم بتاعتهم كانت ضيقه شويه . مزاج اللاعبين كان مش رايق اوي . وخلاص .
bit kam
bit kam 7 أيام قبل
أنا شاهدت تحليلك قبل انطلاق البطولة تقول أن تشكيلة المنتخب المصري هي تشكيلة قوية لا يوجد أي فىيق ينافسها ولديها مدرب كويس وعندها لاعبين ممتازين وأن الكأس ستكون لمصر بدون منازع. وقلت أن الفرق المغاربية لن تذهب بعيدا خاصة على أرض مصر. لكن طلع كل تحليلك غلط وأنك لا تفقه في كرة القدم شئ.
شلبي علام
شلبي علام 7 أيام قبل
شويه عواجيز ليس لرايهم قيمه
Sherif Abdelrahman
Sherif Abdelrahman 7 أيام قبل
جوز معرصين
Amin Aqlan
Amin Aqlan 8 أيام قبل
انت نفسك يا علاء قلت قبل المباراة على ال بي ان سبورت بأن مصر حتما حتفوز على جنوب أفريقيا لقوة المنتخب المصري وللضعف الشديد للمنتخب الجنوب أفريقي واشدت بالمنتخب المصري وأسرفت في المدح حتى خلتني أتمنى أن مصر تنهزم
أحمد حمودى
أحمد حمودى 8 أيام قبل
النجاسه
محمود شعبان
محمود شعبان 8 أيام قبل
انا لاعب كرة قدم كتير جيد بتمنى تشركوا بالقناة مشان تدعمولي موهبتي
Mourad African
Mourad African 8 أيام قبل
علاء صادق له معزة خاصة عند الجزائريين الله يحفضك وجهك منور من صدقك و اخلاقك
Yousef NAR
Yousef NAR 8 أيام قبل
احتاج رايكم بالتعليقات على آخر فيديو تكفون 🖤🖤
Souad Nadri
Souad Nadri 8 أيام قبل
الغرور هو سبب خسارة المنتخب المصري ولاشيء آخر 😜
abdulrazaq djabbar
abdulrazaq djabbar 8 أيام قبل
انت لم تتابع المباراه لانك كلب اخواني نجس لا يحب مصر و الانجس منك هو صاحب الصوره الذي امامك
الحمد لله
الحمد لله 8 أيام قبل
أسباب الخساره منتخب جنوب أفريقيا اقوى من منتخب مصر 😁
Bilal Hicho123
Bilal Hicho123 8 أيام قبل
خسارة مصر هي مؤامرة إسرائيلية, كما يقول المثل العربي .
Mohamed Abdelmen3m
Mohamed Abdelmen3m 8 أيام قبل
❤️❤️❤️❤️❤️
mimi Bnk
mimi Bnk 8 أيام قبل
لا اله الا الله و السيسي عدو الله ، ربنا يحفظ الجزائر و البلد الشقيق مصر ✌
Lõĺõ MõhMMď
Lõĺõ MõhMMď 5 أيام قبل
انتي شنو دخلك بالموضوع خليك بره الله يشفيك 😂😂
Mahmoud shetoz
Mahmoud shetoz 8 أيام قبل
الي بيحس بالراحة عند سماع القران الكريم يدوس لايك 👍 ويصلي علي نبينا محمد⁦❤️⁩ ممكن توصلوني ل ١٠٠ مشترك🙏اعرف راح تطنشوني😊 عادي الحياه حلوه 😊
larbi youcef
larbi youcef 8 أيام قبل
الله يرحم الشهيد مرسي وطهر أرض مصر من الظالمين أنت في قلوبنا لن ننساك ومن ظلموك لن يرحمهم التاريخ والحساب عند الله ينتظرهم فارقت الدنيا من الباب الواسع أما هم من الباب ......حسبي الله ونعم الوكيل أخوكم من الجزائر تحيا أحرار مصر عجل يارب تعبنا من ظلم الظالمين ووحد المسلمين
sakr Eed
sakr Eed 8 أيام قبل
تحياتي دكتور علاء
Med03 hamini
Med03 hamini 8 أيام قبل
صلاح لا يملك الشخص الذي يغيرو على وطنه صلاح ينظر لفائدته الشخصية صلاح عقل في لفربول هل تعلمون من هو الذي لا يغيرو على (........…)
Mohamad Khalaf
Mohamad Khalaf 8 أيام قبل
الحمدلله خلصنا من الاعلانات
Abd Alsmea
Abd Alsmea 8 أيام قبل
ياعم هو مات 67 عام البقاء لله
Ahmded Omer
Ahmded Omer 8 أيام قبل
الحمد لله على كل حال مش مهم خسرنا عشان نعرف غلطتنا
Kariman Ania
Kariman Ania 8 أيام قبل
منع السيسي المصريين الأحرار من تشييع المرحوم و حضور جنازته فجعله الله يرى جنازة إنجازاته و اماله أمام عينيه و باسوء طريقة 😥 و لا تحسبن ربك غافلا عما يفعل الظالمون
الفرعون الصغير
الفرعون الصغير 8 أيام قبل
هيقولك السيسى السبب ههه‍ه‍ه‍ه‍ه‍ه‍ خرفان
ataf sarwat ataf
ataf sarwat ataf 8 أيام قبل
خرفان
حسين علي المصري
انا احبك دكتور علاء.... ربنا يصلح الحال
Benmassoud Mohsine
Benmassoud Mohsine 8 أيام قبل
احلموا احلموووووووا لن تربحوا ابدا ابدا إذا هرب عليكم ربح الدنيا فعليكم اللحاق بربح الاخرة.
Aya Ebrahim
Aya Ebrahim 8 أيام قبل
انت احس فريق
عبدالله احمد
عبدالله احمد 8 أيام قبل
ده ذنب الدكتور محمد مرسي الله يرحمه ويسكنه فسيح جناته يارب العالمين
الفيديو التالي
US military warns people preparing to storm Area 51
2:08
عدد المشاهدات 6 030 653
We Went Camping In Our Backyard
19:03
عدد المشاهدات 1 774 443
What if You Swallowed the Most Venomous Snake Ever?
1:41
عدد المشاهدات 3 366 606
Food In Commercials VS  In Real Life !
10:02
عدد المشاهدات 488 716
Ups & Downs From WWE RAW (July 15)
18:57
عدد المشاهدات 342 864
Surprising My Boyfriend With His Dream Car!!
15:47
عدد المشاهدات 8 113 814
iOS 13 Beta 4! 50 New Features & Changes
10:24
عدد المشاهدات 445 338
Melanie Martinez - Recess (Snippet)
0:21
عدد المشاهدات 451 400
$4 Burrito Vs. $32 Burrito
14:31
عدد المشاهدات 4 959 175
Upchurch “No one told us” (New Album Coming Soon)
3:03