داكن

نمبر وان | مقدمة نارية ! وحرقة دم ونرفزة ابراهيم فايق بعد خروج منتخب مصر المخزي!

AlNahar Ryada
اشتراك
عدد المشاهدات 1 522 266
93% 28 143 1 956

نمبر وان | مقدمة نارية ! وحرقة دم ونرفزة ابراهيم فايق بعد خروج منتخب مصر المخزي!
Join, Follow Al-Nahar Network on:
AR-vids | ar-vids.com/u-alnahareg |
Stream | www.alnaharlive.net/channel/main/?stream=true |
Facebook | facebook.com/alnahareg |
Twitter | twitter.com/AlNahar_TV |
Instagram | instagram.com/alnahareg |
Website | www.alnaharlive.net |
google | google.com/ alnahareg |
Official AlNahar Ryada Page | facebook.com/alnaharryadatv |
#AlNahar_TV | #Hasad_AlNahar | #AlNahar | #AlNaharEg | #شبكة_تليفزيون_النهار

ألعاب رياضية

تم نشره في

 

2019/07/ 6

مشاركة:

مشاركة:

تحميل فيديوهات:

جار تحميل الرابط.....

اضف إليه:

بلدي قائمة التشغيل
سأشاهده لاحقا
تعليقات 3 835
khouildi elaiche
khouildi elaiche 19 أيام قبل
تحيا جنوب افريقيا
Adel Bouchareb
Adel Bouchareb أشهر قبل
لا ينفع حبيبي الخسيسي هو لي راح يخليكو متل العبيد حبيبي والله وشعب الدي ضد مرسي الله يرحمه ويرحم ابنه انتم متستهلوش مرسي متستهلوش رجال الخسيسي و اعوانه هم باعو مصر وانتم سكتين ليش الموة واحدة تكلمو الحق
FY BROTHERS
FY BROTHERS أشهر قبل
إختيارات زفت و مدرب زفت و منزلين واحد متحرش في المنتخب وحاجة خرا ومنتخب آخره يلعب في حارة مش في بطولة إفريقية الي عملناه في كاس العالم مع كوبر زفت كررناه مع اجيري زفتين الله ياخدكوا بوظتوا سمعة صلاح
غياهيب سالمي
غياهيب سالمي أشهر قبل
وحده بتسأل زوجها :هو حنا خسرنا البطوله يا حج🤨🤨 قالها :فشرت البطوله هي ليخسرتنا😅😅😂
deghal rachid
deghal rachid أشهر قبل
مفيش شيء .في مصر فيه حجارة حطها قوم المايا وهم من البيرو.
deghal rachid
deghal rachid أشهر قبل
العبو الكريكت مثل الهند.انتو في مستوى وشكل الهند.
deghal rachid
deghal rachid أشهر قبل
انتهى وقت وزمان عيسى حياتو.
deghal rachid
deghal rachid أشهر قبل
ليش مش مصدق ان مصر خرجت من البطولة .مصر كانت تلعب وتفوز بالبطولة بوجود عيسى حياتو.سوف ترى في المستقبل ماذا سوف يحدث لمنتخب مصر.مصر والهند نفس الشيء ونفس مستوى المعيشة ايش معنى ان مصر يجب ان تكون في البطولة.خلاص انتهى زمان عيسى حياتو.
deghal rachid
deghal rachid أشهر قبل
ولا واحد فيكم يعرف شيء وللابد.لا تعرفون سيء وسوف لن تعرفون شيء وتبقو تعيشون متكبرين مع الحجارة الي حطوها ناس المايا وهم من بيرو.
سماء و بحر
سماء و بحر أشهر قبل
مذيع يشبه كثير قصي خولي
Mody Mody
Mody Mody 2 أشهر قبل
يسلم لسانك
Amine Ben
Amine Ben 2 أشهر قبل
الشعب الجزائري و الشعب المصري مجانين كورة 😂😂😂😂
Moh 7154
Moh 7154 2 أشهر قبل
الشعب المصرى رائع والتنظيم اكثر من رائع لكن المنتخب اكثر من مخيب لكل امال الشعب المصرى وجماعة اتحاد الكره يلهثون وراء مصالحهم الشخصيه لا غير
Halim Limo
Halim Limo 2 أشهر قبل
لكن مادام عارفين فريقكم ضعيف وما عندكمش بدلاء ليه تتراهن مع عبد العال تاخدو الكاس
yalla koora
yalla koora 2 أشهر قبل
مصر كانت ضعيفة جدا بلا اداء
ابو على
ابو على 2 أشهر قبل
كابتن رضا عبد العال دة برنس من يومه
Shameem A
Shameem A 3 أشهر قبل
this is so interesting,.. I happened to see this vlog, ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-WCgsslfFOtA.html
Tulip 66
Tulip 66 3 أشهر قبل
بعد البطولة، أتوقع زواج الكثير من المصريات بجزائريين، خليهم يغيروا شوية ، و يا رب تظبط و يهنيهم، و يساهموا في الوحدة العربية. كما أتوقع تسليم رضا عبد العال رئاسة اتحاد الكرة المصري، و ان شالله يفضل على مبادئوا و ما يتغيرش *أمازيغية-الجزائر-دويتشلند*
M.A.S BY
M.A.S BY 3 أشهر قبل
هذا كله وهو مش محضر ومش عارف يقول ايه
تيمو راب
تيمو راب 3 أشهر قبل
ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-wqg54LxmyVM.html
sama reem
sama reem 3 أشهر قبل
حسن شحاته احنا اسفين علشان عندنا جوهره تدريبيه زيك ودفناها في التراب حسبي الله ونعم الوكيل علي الفلوس اللي اتصرفت علي الفشله دول
rofaida rofi
rofaida rofi 3 أشهر قبل
مصر خسرت البطولة لكنها نجحت في التنظيم عالمي يإمتياز
احمد عيد
احمد عيد 3 أشهر قبل
ياعم ابراهيم انا مصري وبقولك اللي يستحق بطوله زي دي واحد بيحب بلده واحد عنده نخوه واحد زي بغداد بونجاح بيعيط لانه حس انه هيكون سبب ف خروج بلده مش واحد بيكلم مكسيكيه وواحد شايف نفسه انو هو الفريق كله دول لاعيبه كسر قسما بالله لو شفت اللاعيبه دي ف الشارع لتف عاللي خلفوهم احنا اللي بنعملهم نجوم وف الاخر بيتنططو علينا تحيه لحسن شحاته والرجاله اللي كانت بتنيم افريقيا من المغرب
سعاد بورويس
سعاد بورويس 3 أشهر قبل
هل.اخذ.رضا.عبد.العال.الرهان.انا.هذا.ماحابة.نعرفو
ام الدنيا om eldonya
بصراحه انا شايف أن لا اتحاد كوره ولا لاعبين ولا اعلاميين عندهم انتماء للوطن الانتماء الوحيد للمصالح الشخصيه وكمان لا بيفهمو ولا عندهم رؤيه انا من بدري بأيد رضا عبد العال لأنه واضح وصريح وبيفهم وعنده رؤيه اللي موافقتي لايك
Eng mohammed ibrahim
Eng mohammed ibrahim 3 أشهر قبل
اللي يشوف كلامك دلوقتي ميشفوش مع رضا عبدالعال لو كانت مصر اخدت البطوله كنت طبلت وقلت رجوع ورده ده غلطه وهوه اعترف بكده وشكرا لدخول صلاح
omar abdelhay
omar abdelhay 3 أشهر قبل
من ورا الشبابيك بنداري دموع عينينا وتجري دموعنا برضو وتمسحهم ايدينا ونقرب من حاجات ونهرب من حاجات ونمشي ناس ساعات في طريق طويل بجد وبتلغبط عيون وبتزغلل عيون علشان بقي ما يشفوش الناس جوانا ايه ونجري كتير يا دنيا كتير كتير كتير وتحفظنا الشواهد من كتر المشاوير وبتلغبط عيون وبتزغلل عيون وبتغمي العيون لطريق نهايته سد ده \ملخص حال منتخب مصر\
Karim Bahri
Karim Bahri 3 أشهر قبل
خيرها في غيرها نتكلم عن الإجابيات مصر كسبت حارس مرمى كبير واتحداكم انو مصر حتشتهد في بناء منتخب تكتسح. فيه افريقيا اجمل شيئ بحسد فيهم المصرين ألا وهوا تقافتهم لما يصلون الي قمه مفيش حد بزيح المصرين عن العرش لعقد من زمن (انا اتكلم عن اشبال حسن شحاته) اما نحن شمال افرقيا تونس و الجزائر والمغرب نكتفي ببطوله واحده ونختفي بعد ذالك لعقود طويله الي موفق ادوس لايك
Faisal Kwt
Faisal Kwt 3 أشهر قبل
للاسف من قال ان المنتخب سيء ولن ياخذ البطولة تم ايقافه . ايقاف الكابتن رضا عبدالعال يثبت ان المجد للمطبلين مع ان المثل يقول : صديقك من صدقك وليس من صدَّقك . اهم شي ادفع الرهان اللي عليك للكابتن رضا 🌹
مسعود اوزيل
مسعود اوزيل 3 أشهر قبل
صراحه انا توقعت خروج مصر لكن ليس امام جنوب افريقيا
محمد هباش
محمد هباش 3 أشهر قبل
مزيع اهبل وعبيط زي ما قال عليه مرتضي منصور الحلقة كلها منتخب مصر يخرج ازاي من البطولة معقول منتخب مصر يخرج من دور التمانيه في ارضه ووسط الجمهور دا كلووو مش قادر اصدق والله مش عارف اتكلم وفي النهايه الاهبل رجع وقال افريقا بقت ما فيهاش فريق ساهل يا صديقي هي كرة قدم والخسارة فيها امر وااارد مصر تاريخ في افريقا ومنتخب لا يستهان به في كل الاوقات ولكن العيب كان عليكم عندما ظننتم بان الكاس مصريه قبل انطلاق البطولة وذلك لان منتخبكم عودكم علي الانتصارات حتي انساكم كيف تتقبلون الخسارة الخروج من البطولة وفي ارضك ليس بالطامه الكبري وليست نهايه العالم للمنتخبات الكبيرة بل هي فرصه لتصحيح الاوضاع والرجوع للواجه من جديد ولك اسوي حسنه في اقوي وامتع وافضل واكبر منتخب في العالم وهو المنتخب البرازيلي عندما زل واهان بالسبعة في ملعبه وامام جماهيريه الخلاااااااصه.. عندما تعرف كيف تفوز لا بد لك ايضآ ان تعرف كيف تخسر.........
لاين sport T.V
لاين sport T.V 3 أشهر قبل
ما هو الكابتن ابراهيم فايف معذور كلنا بنقول مصر هتكسب كفايه علي أرضها دي كفايه بس يخساره منتخب مصر عايز تأ سيس من الاول تاني عايزين مدير فني مصري زي الكابتن حسام حسن أو الكابتن رضا عبد العال أو الكابتن حسن شحاته
ابوالحسن قباني
ابوالحسن قباني 3 أشهر قبل
ماهو انتا عارف ان الدورة سبوبة لناس معينة ولا متعرفش ....ارجل رياضي ف مصر كابتن رضا عبالعال
نايف علي المقدار
ماشي عرفتو تلعبو
Dina Osman
Dina Osman 3 أشهر قبل
منتخب يعر انا عايزة اغير المنتخب
PUBG ARAB
PUBG ARAB 3 أشهر قبل
الله عليكم
حياتى انا m
حياتى انا m 3 أشهر قبل
الله ينتقم منهم
moustafa el helow
moustafa el helow 3 أشهر قبل
بص يا حبيبي علشان تفهم بس المنظومه كلها غلط كم الاول . لما تلاقي رئيس دوله فاشل بكل المقايس وكداب ويقول اننا بلد فقيره وفي خلال 4 شهور يعمل ملاعب بالشكل بس علشان ياخد اللقطه يبقا المنظومه غلط علشان اتحاد كوره ياخد فلوس كاس العالم والتذاكر ويوزعه علي نفسه واصحاب ومفيش رقابه يبقا المنظومه غلط لما بعد كل ده الاعلامين يطلعوا ولسه بينفخوا في الناس ويكدبوا وخايفين يوجهوا الفاسدين بالحقيقه علشان متكشفوش يبقا كل حاجه علط حسبنا الله ونعم الوكيل في كل واحد بيدمر البلد ديه
Mohammed Mido
Mohammed Mido 3 أشهر قبل
أفضل مدرب هو اللي يكون من مصر لانه هيكون باكي على بلده وده اللي غلط فيه اتحاد الكره المصريه ماله حسام حسن لا حسام مش هيبقى بتاع تعريف حسبنا الله ونعم الوكيل وانا اسف على الكلام الوحش
فوزى عبد الراضى
أونطة وأفلام كله أكل عيش بس بصورة وسخة
محمد أشرف
محمد أشرف 3 أشهر قبل
دموع الوطن اغلى مليااااار مره من فلوس الإعلانات 👌🏻😢😭
Safia Keshk
Safia Keshk 3 أشهر قبل
أنا مش بفهم كويس في الشغل والتخطيط بخصوص منتخب مصر. بس انا بفهم لاعبين المنتخب الوطني المصري لابسين . Tisht بيمثلوا مصر في قاس الأمم الأفريقية المفروض الاعبين في الملعب زي الجنود في ساحة المعركة . ويرفعوا علم مصر عالي . سعتها نقول أرفع راسك فوق انت . مصري ..
Multilingual Station
Multilingual Station 3 أشهر قبل
ضيعت كل الكلام اللي انت قلته يا ابراهيم في الدقيقة 5:55 لما قلت فريق حسن شحاتة 2006 مكنش جامد !! انت متخيل بتقول ايه عالجيل الذهبي
تيتو 77 الحكيم
تيتو 77 الحكيم 3 أشهر قبل
Multilingual Station قلك في 2006 بس الباقي كان فعلا منتخب عالمي
Safia Keshk
Safia Keshk 3 أشهر قبل
ابراهيم فايق كلامك كلة صح .
Rezk Elsayed
Rezk Elsayed 3 أشهر قبل
بصراحة الواحد مش فرحان غير فيكم اننتو ياشوية كلاب
Magda Gaber
Magda Gaber 3 أشهر قبل
المنتخب سمك لبن تمر هندي . المدرب زفت . اتحاد الكورة طين . مصر فوق الجميع
hasnaa sultan
hasnaa sultan 3 أشهر قبل
معلش يا فايق بياخدوا فلوس ومرتاحيين مش فارق معاهم حرقة دمك مبروك للجزائر المقاتلين
يوسف محمد
يوسف محمد 3 أشهر قبل
رغم اني في سن 14لكن كانت منهار في العياط مكنتش عارف انام وبتمانه حلم يتحقق وقدر العب في المنتخب و جيبلهم بطولات لحد معتزل الكوره
Mostafa Adel
Mostafa Adel 3 أشهر قبل
منتخب مصر فى 2006مش هيبجى زيو مدا الحياه فى تاريخ مصر
Nayera Omara
Nayera Omara 3 أشهر قبل
والله معاك حق ف كل كلمة قولتها👏👏👏
مدحت فوزى
مدحت فوزى 3 أشهر قبل
انا مش خبير فى الكورة وتوقعت تطلع مصر من دور 8
magdykhmis1984mkk magdykhmis1984mkk
سمك لبن تمر هندي
2120662603870 tasll
2120662603870 tasll 3 أشهر قبل
ط
Hazem Gawad
Hazem Gawad 3 أشهر قبل
اجيري ضارب مبلغ محترم عشان التشكيله دي دا لو كوبر اللي اتريقنا عليه مكنش حصل كدا
mafia chat
mafia chat 3 أشهر قبل
ما تشغلش بالك يا ابا .... انت مش ملاينك شغاله ... فكك
76 محمد جمعة
76 محمد جمعة 3 أشهر قبل
اهم شي الباروكة صح
Magdy Taher
Magdy Taher 3 أشهر قبل
كل كلامك ممكن يبقى صح غير كلمة جمهوره - لان ده مش جمهوره و اعترف بيها عمرو اديب - و الله زمبؤلك
Mr Techno
Mr Techno 3 أشهر قبل
ادفع الخمسين الف جنيه للكابتن رضا عبد العال. بجد مش هزار 👊
Ultras Abdelazizalmasry
Ultras Abdelazizalmasry 3 أشهر قبل
نهايه مستحقه معبرة عن الفساد فى الدوله والرياضه
dzLion66
dzLion66 3 أشهر قبل
الدي يريد ان يعرف من سيفوز بكأس العالم 2022 يأخذ معاه رضا عبد العال
الفيديو التالي
Frеnkіе dе Јоng vs Еіbаr | 2019 HD 1080i
5:19
عدد المشاهدات 317 009