داكن

10 Puzzles That Look Hard But Are Actually Easy!

DOPE or NOPE
اشتراك
عدد المشاهدات 3 698 586
95% 67 918 3 543

10 Avengers: Endgame Products That Will Make You Wish Thanos Snapped! ➡ ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-n_5xWRhiZ3E.html
10 Tiny DIY Foods You Can ACTUALLY EAT! ➡ ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-_HdYEwunRcI.html

Hello Friends! Today is all about trying puzzle that may look hard, but they're actually super easy! Join us as we go back in time and revisit the good ol' Matthias Channel days! We will still be uploading our usual DOPE or NOPE videos along with some Matthias channel styled videos! Grab a snacc and buckle in because today's video is a hilarious one! Let us know if you have ever tried to solve some of these crazy puzzles!

TWITTER ➡ twitter.com/Hi5DopeorNope
INSTAGRAM ➡ instagram.com/hi5dopeornope
If you want to watch videos from Hi5 Studios, consider checking out these awesome videos by other channels in our network!
Battle Universe ➡ ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-fSj-4ZcW0ck.html
Get Good Gaming ➡ ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-71HNjy8-ugA.html
REKT ➡ ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-BRYDgFyuZ4I.html
Totally Trendy ➡ ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-iNwgmt-8aic.html

كوميديا

تم نشره في

 

2019/06/14

puzzlesbrain teaserriddlessolvedbestfunnydifficulttrendinghaulcomedyhilariousunboxingunboxreviewreactinggadgetschallengefailmatthiasdope or nopeimpossiblepuzzle masterriddles with answershard puzzleeasy puzzlepuzzlefun puzzlesfunny puzzlesnewbest puzzlebest puzzlesworst puzzle

مشاركة:

مشاركة:

تحميل فيديوهات:

جار تحميل الرابط.....

اضف إليه:

بلدي قائمة التشغيل
سأشاهده لاحقا
تعليقات 8 742
sniperman 037
sniperman 037 4 ساعات قبل
i dk
I Like Trains
I Like Trains 4 ساعات قبل
Matt when he visits area 51 14:31
TheGreenGurl :3
TheGreenGurl :3 5 ساعات قبل
Yeah I thought you “wood” have to push the box that’s in side the Wooden rim and then it “wood” open 😏😏😂
Allgaming Cz
Allgaming Cz 5 ساعات قبل
Im from Czech republic And i dont got that hedgehog in Hand And First i bought it i solve it in 5seconds😉😊😎
Rottweiler Entertainment
Rottweiler Entertainment 9 ساعات قبل
It’d be interesting to know how puzzle boxes are made
Zlayer
Zlayer 9 ساعات قبل
I look at the thumbnail and I saw the lement configuration. I thought to myself omg he is going summon pinhead.
XpertGamer
XpertGamer 14 ساعات قبل
Chris Ramsey had a brass copper version of the hedgehog in a cage puzzle
Šimůnek xD
Šimůnek xD 19 ساعات قبل
Ježek v kleci z Česka!!
Kendra Knoke
Kendra Knoke 21 ساعات قبل
How old is Luna? Anyone know
L A P J
L A P J أيام قبل
I actually got my Christmas present in the second box it took me like 15 minutes
SUNSOAR
SUNSOAR أيام قبل
Insults Australians for writing in broken English, but forgets that Australia is in Asia and has a large Asian population, many of which speak English as a second language or not at all.
randall allen
randall allen أيام قبل
I got them
Jesse Mathis
Jesse Mathis أيام قبل
Your best youtuber Matthias
Captain Australia
Captain Australia أيام قبل
I’m aussie
Tammie Zarro
Tammie Zarro أيام قبل
why u be rasist to my kind
Tech Gamer
Tech Gamer أيام قبل
btw its called a jigsaw puzzle
Mad Carbon
Mad Carbon أيام قبل
I have one
Diego Gonzalez
Diego Gonzalez أيام قبل
I love real origami
Unloved Sideshow
Unloved Sideshow أيام قبل
fuggin i solve level 8 to 10 puzzles dont mock me
Paige Myhre
Paige Myhre أيام قبل
Yes I did know because it’s a magic trick too
Josh ian Miranda
Josh ian Miranda أيام قبل
I no that its easy
Peyton Laing
Peyton Laing أيام قبل
My friend has like five of the same products and I can solve All of them
LooksOfCass
LooksOfCass أيام قبل
“None of you have jobs” boy what, I’m watching this on my break
Claudia Mencshelyi
Claudia Mencshelyi أيام قبل
in Australia we can't go close to koalas or kangaroos because they will attack us
Amber Nightcorse
Amber Nightcorse أيام قبل
Hanayama Han-I-ya-ma
SX-Nova
SX-Nova أيام قبل
Idk why but the second puzzle (wooden crate) is trippy af
Crazy_clay 78
Crazy_clay 78 أيام قبل
19:58 i had just gotten into my room from the shower and he said that lol
Ba Co
Ba Co أيام قبل
De box in de titel? Looks the same as the box of hellraiser
white winter
white winter أيام قبل
me mate 🇦🇺🇦🇺
Ms. Tiya
Ms. Tiya أيام قبل
Yes
SimplyAlex Sowell
SimplyAlex Sowell أيام قبل
The second one I have so when I saw it I knew how to solve it
CooP OmegA
CooP OmegA أيام قبل
the hellraiser box isnt an actual puzzle, its a replica movie prop. in the film its a puzzle but is impossible to recrete in real life. the used lots of diffarent boxs that each moved in a differant way to show all the moves the 1 box in the film could make.
Aspynn
Aspynn أيام قبل
7
Tea Tom
Tea Tom أيام قبل
Him: I will give this a nope but that’s just me Hinja: I’m sorry that you freaking suck at origami Me looking at this product: 10/10
Doggo stuffz : Gaming and more!
nope dope EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
arkangel
arkangel أيام قبل
i Australia recommend it to me it did to because. thank you
Athena Pacheco
Athena Pacheco أيام قبل
Don't worry Matt I'm also dyslexic, so your not alone
Prophet Gaming
Prophet Gaming أيام قبل
I have like LVL 10 puzzles
Katrina bean
Katrina bean أيام قبل
I really love the banjo kazooie sound effects
Laurits Henriksen
Laurits Henriksen أيام قبل
I have one
Wonky
Wonky 2 أيام قبل
If I have children, I'll shove their PS4 controller in the puzzle boxes.. (big ones that fits controllers) and make them spend their time working it out it'll increase their IQ ;)
yeah yeah
yeah yeah 2 أيام قبل
The second puzzle I have that puzzle and I prank my friends by putting $200 in and say they have 20 seconds no one out of 10 could solve it
Kaitlyn Guidry
Kaitlyn Guidry 2 أيام قبل
Anybody noticed that all their vids is 24 mins exactly
ThirdPartyEJ Juliana
ThirdPartyEJ Juliana أيام قبل
Woahhhh, I didn’t notice!
SoThisExists
SoThisExists 2 أيام قبل
They should put the instructions on how to solve it in the box
debbytr1
debbytr1 2 أيام قبل
Who else actually wasn’t wearing pants 😒
Logicle G
Logicle G 2 أيام قبل
Only watched this for the hellraiser box
SLNTSCPE
SLNTSCPE 2 أيام قبل
The round glasses makes me wanna unsubscribe
A guy that likes YouTube AKA G.W.
17:34
Eric Ostrowski
Eric Ostrowski 2 أيام قبل
I don't think I'd want to figure out the hellraiser box in thumb nail lol😂😰
? Playes
? Playes 2 أيام قبل
I solfed the secend Box in 20sec
الفيديو التالي
What's Your Zodiac Sign? | Anwar Jibawi
3:57
عدد المشاهدات 1 078 558
[ONE DREAM.TXT] (ENG SUB) Reality Ep.04 - Part.1
20:31
عدد المشاهدات 1 143 790
The Truth Of How Disney Changed Cameron Boyce's Life
10:19
People Who Felt TRUE Disappointment
7:56
عدد المشاهدات 65 763
Bill Burr : Black Friends Clothes & Harlem Reaction
11:45
Juan For All, All For Juan Sugod Bahay | July 16, 2019
36:43
Henry Danger | Henry Sailor | Nickelodeon UK
2:11
عدد المشاهدات 238 019
Mundo al Revés: Hombres y Mujeres 3
4:55
عدد المشاهدات 3 396 458