داكن

DaBaby - Rockstar feat. Roddy Ricch (Official Music Video)

DaBaby
اشتراك
عدد المشاهدات 76 067 600
98% 746 332 14 344

DaBaby - Rockstar feat. Roddy Ricch (Official Music Video)
Written | Directed by Reel Goats
Produced by Spicy Rico
Executive Produced by DaBaby
Production Manager: Shaq Gonzoe
Production Coordinator : Gemini
Assistant Director : Gabi Rico
DP: Logan Meis & James Rico
Steadicam : Aser Santos
A/C : Phillip Hoang
Production Assistant : Robin James
Production Assistant: Kosmic Shots
Production Assistant: Nae
VFX : Scissor Films
VFX: Joe Grayem

موسيقى

تم نشره في

 

2020/06/26

مشاركة:

مشاركة:

تحميل فيديوهات:

جار تحميل الرابط.....

اضف إليه:

بلدي قائمة التشغيل
سأشاهده لاحقا
تعليقات 100
AndyGames Mm2
AndyGames Mm2 48 دقائق قبل
Hehe I don’t even have one hehehe
AndyGames Mm2
AndyGames Mm2 48 دقائق قبل
This song hits me harder than my girlfriend
joe exotic
joe exotic ساعات قبل
this is probably a dumb question but why were they killing zombies it had no relavense to the song
joe exotic
joe exotic ساعات قبل
@Rahmo Ali nah but seriously why
Wiz Zizu
Wiz Zizu 2 ساعات قبل
"Fuck cop car" best line ever
Rahmo Ali
Rahmo Ali 2 ساعات قبل
ITS ME
Rahmo Ali
Rahmo Ali 2 ساعات قبل
HEYYY
Rahmo Ali
Rahmo Ali 2 ساعات قبل
F BOY
Rahmo Ali
Rahmo Ali 2 ساعات قبل
Hey I’m there
Fried Eggs
Fried Eggs 3 ساعات قبل
When u have six children and l tv
Dennis G
Dennis G 4 ساعات قبل
I'm a metalhead and i approve this song
Dhruva Pandav
Dhruva Pandav 5 ساعات قبل
@3:15 is that DBS ?!
Mythic_file3 Gamer21
Mythic_file3 Gamer21 5 ساعات قبل
Best music video i have ever seen in my life 😎😎😎😎😎😎😎😎
Tai
Tai 6 ساعات قبل
When Dababy plays state of decay
Annaliese Villegas
Annaliese Villegas 7 ساعات قبل
Escribe esto en tres videos
focka facebook
focka facebook 7 ساعات قبل
This music video is the complete opposite of what you or I thought it would be...
DkAbanobicomedy
DkAbanobicomedy 8 ساعات قبل
I love this video. Talents...
Leoni M
Leoni M 8 ساعات قبل
I love this song!!! ❤️❤️
ok boomer
ok boomer 8 ساعات قبل
5:20 = best part
Tony Sanchez
Tony Sanchez 9 ساعات قبل
Yes ⛸🥋 and 🏈🏈 people. Matr
Dominic White
Dominic White 9 ساعات قبل
cool song it is fire
Johnren comstocker
Johnren comstocker 9 ساعات قبل
Black lives matter Proud from the Philippines 🇵🇭
XQuisitBeats
XQuisitBeats 9 ساعات قبل
Hey, I'm a fire 🔥 producer coming from Jamaica 🎶 Please support my channel, You wont be dissappointed . 🔥💪
creeper_family
creeper_family 9 ساعات قبل
Is that little girl your 👧 but she is soo cute
Rameeka Swint
Rameeka Swint 11 ساعات قبل
Dis should get alot of vw
Rameeka Swint
Rameeka Swint 11 ساعات قبل
This song fire 😎😍🤩🤑🤴🤵
elijah odhiambo
elijah odhiambo 11 ساعات قبل
his voice is so deep i actually like it
El Veneno
El Veneno 12 ساعات قبل
Algum br a musica e foda
JaySiah27
JaySiah27 12 ساعات قبل
Best song ever
Christopher Cabrera
Christopher Cabrera 12 ساعات قبل
#mood yo this track go hard af 😍🔥
kansas Joseph
kansas Joseph 12 ساعات قبل
Omg this is my favorite part baby pull up
jeremiah floreal
jeremiah floreal 12 ساعات قبل
Your wife and I have a very
jeremiah floreal
jeremiah floreal 12 ساعات قبل
H
jeremiah floreal
jeremiah floreal 12 ساعات قبل
This 8th edition will have a great way of this game games that I had to use it for you in your first game but I am not going anywhere in a
jeremiah floreal
jeremiah floreal 12 ساعات قبل
Even though I don't 52AM my did I
Cesar Vargas
Cesar Vargas 13 ساعات قبل
Only people who didn’t come from AR-vids can like this
Viet Vo
Viet Vo 13 ساعات قبل
How many don't realize this video tryna say corona virus is the zombie apocalypse?
Amber Morgan
Amber Morgan 13 ساعات قبل
Chopper
Amber Morgan
Amber Morgan 13 ساعات قبل
Disney
Katie Pyle
Katie Pyle 13 ساعات قبل
I see
Bimmy Jush
Bimmy Jush 14 ساعات قبل
Fire my baby
Dreyer
Dreyer 15 ساعات قبل
U.S.A you couldn't understand it
Shiver
Shiver 15 ساعات قبل
Tik Tok😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
Nathan Hollis
Nathan Hollis 16 ساعات قبل
Your the best singer I love your song
kerem demirdağ
kerem demirdağ 17 ساعات قبل
o my got wow
Velani Mpofu
Velani Mpofu 17 ساعات قبل
DOPE
Aletra Jones
Aletra Jones 17 ساعات قبل
his kid i soo cute
EMMANUEL KOUDOUGNON
EMMANUEL KOUDOUGNON 17 ساعات قبل
Let me dab on you hater
Ny'Lah Holms
Ny'Lah Holms 17 ساعات قبل
I love you so much and your family you have a great d Daughter and a son
MIRIAM CRUZ
MIRIAM CRUZ 18 ساعات قبل
This song is cool but I play with this song LOL😂
Tina Linney
Tina Linney 18 ساعات قبل
Keep a glock when I ridin a suburban
Nicola Grant
Nicola Grant 18 ساعات قبل
White people need to being races CU's we all are humans
Nicola Grant
Nicola Grant 18 ساعات قبل
I rate you bro
Nicola Grant
Nicola Grant 18 ساعات قبل
Dababby is da king of rapping
Aiden Ellison
Aiden Ellison 19 ساعات قبل
He
Esmeralda Lara
Esmeralda Lara 19 ساعات قبل
I was here when ever dababy was a teen
SHX Explode
SHX Explode 20 ساعات قبل
po galera, so eu de brasieliro aqui?
Genaury Gomera
Genaury Gomera 20 ساعات قبل
But i like you music
Genaury Gomera
Genaury Gomera 20 ساعات قبل
I Speaker spanish
Genaury Gomera
Genaury Gomera 20 ساعات قبل
I want the music In Spanish please
Prince Ntshekang
Prince Ntshekang 20 ساعات قبل
ONLY PEOPLE WHO CAME FROM TIKTOK CAN LIKE THIS 😂
BISO GAMER
BISO GAMER 21 ساعات قبل
Advice: If you are less than 12 don't watch it.
BISO GAMER
BISO GAMER 21 ساعات قبل
This is not a song, this is a movie
G4BRIEL FF
G4BRIEL FF 21 ساعات قبل
🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷 FÈ☝️
Fart Ing
Fart Ing 21 ساعات قبل
What a great video and track
Emilee McGovney
Emilee McGovney 21 ساعات قبل
omg his daughter is so cute
Vanetta Keaton
Vanetta Keaton 21 ساعات قبل
🥰❤ love how his Glock talk to him ❤❤
Johal Royal
Johal Royal 22 ساعات قبل
ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-li2-SFEQ10Y.html making
Yeah yeah Aight bitch
Yeah yeah Aight bitch 23 ساعات قبل
Man went from mail man to zombie killer
Ansy Brega
Ansy Brega 23 ساعات قبل
Ok let's go ❤️🔱
Mohammad irfan
Mohammad irfan 23 ساعات قبل
my best singer he
ShadyQueen Diva
ShadyQueen Diva أيام قبل
DA baby is fine
ShadyQueen Diva
ShadyQueen Diva أيام قبل
Live this song😍 and the ✌ video is facts💯
Ginny smith
Ginny smith أيام قبل
I ain't black i'm white:-)your rhymes are wack. Mine is tight !!!jds
MR e
MR e أيام قبل
😱 @2:14 No scope then @2:19 Scope magically appears? WTF... Americans hey?
Marie Harelle
Marie Harelle أيام قبل
J'adore c 'este video
Vinus Johnson
Vinus Johnson أيام قبل
Classic 😊😊😊😊
rensgou standart
rensgou standart أيام قبل
Best
50K Subscribers With a Koala?
2021 will be the year of Zombie Apocalypse Which will happen by the vaccine of corona.
абдул малек паук
Hello ti krut
Midnight Raider
Midnight Raider أيام قبل
While watching this I got an ad for the song Lemonade.
Midnight Raider
Midnight Raider أيام قبل
4:06 How little kids just randomly run
MLGx Thrasher
MLGx Thrasher أيام قبل
i like how this dropped right as the corona virus lol
Joseph Stanley
Joseph Stanley أيام قبل
Dang That beat tho
Jordan Williams
Jordan Williams أيام قبل
'pistol on my hip like I'm a cop' had a pistol in his tactical vest tho.
Jason A
Jason A أيام قبل
0:57 me when my siblings touch my food when I'm gone for a min
Alan Araujo
Alan Araujo أيام قبل
Yo mejor Brazil
Kauê Dos Santos Machado
Kauê Dos Santos Machado أيام قبل
Highlights?
kevin lambert
kevin lambert أيام قبل
I cant even hate very creative..... Shot out
Add EzClipzzKid On Fortnite
Roddy is a white Lil Mosey
John Doe
John Doe أيام قبل
What does this mean
Sumit Sharma
Sumit Sharma أيام قبل
waste 🤮
Rahmo Ali
Rahmo Ali 2 ساعات قبل
Stfu
No competition WHEN YOUR THE BEST
Bruh is all I thought of when I listened to this
Dae
Dae أيام قبل
So this is what's going to happen in future seasons without rick.. Cool.
Sheldon Howard
Sheldon Howard أيام قبل
@50cent and @5Ocent on Instagram get it @realdonaldtrump @usairforce @barackobama @free.weezy @birdman @joebiden @whitehouse @dababy @jesus_the_lord_ treeWay app Mister Sheldon Terrell Howard Ain't that s0mething put undefeated by my name 100-O does it mean undefeated Mister Sheldon Terrell Howard Ain't that s0mething put undefeated by my name 100-O does it mean undefeated is there an undefeated G0d n Jesus name @zuck @jaredleto
VideoGames5
VideoGames5 أيام قبل
that random person ,,,,""" who liked my comments 😭😭 l pray ''' may you and your parents live more than 100 Years 👉🙏❤️
its Papa
its Papa أيام قبل
So dababy can make the sights on his guns appear and disappear dope
Xavian Berry
Xavian Berry أيام قبل
If you don't like dababy then you ain't a rockstar😤
jeremy McCaslan
jeremy McCaslan أيام قبل
D
Alexandra R.
Alexandra R. أيام قبل
Love this
ebonie carlisle
ebonie carlisle أيام قبل
I love this song soooooooo much🤗🤗🤗🤗🤗🎵🎵
الفيديو التالي
Pop Smoke ft. Lil Baby, DaBaby "For The Night" (Music Video)
05:02
DaBaby - ROCKSTAR FT RODDY RICCH [Audio]
03:02
عدد المشاهدات 202 000 000
Chris Brown - No Guidance (Official Video) ft. Drake
09:07
عدد المشاهدات 251 000 000
T.I. - You (Be There) ft. Teyana Taylor
12:40
عدد المشاهدات 16 000 000
Justin Bieber - Intentions ft. Quavo (Official Video)
06:40
عدد المشاهدات 62 000 000
Lil Nas X - Old Town Road (Official Movie) ft. Billy Ray Cyrus
05:09
DaBaby - Find My Way (Official Music Video)
10:17
عدد المشاهدات 25 000 000