داكن

David Dobrik Guesses How 1,016 Fans Responded to a Survey About Him | Teen Vogue

Teen Vogue
اشتراك
عدد المشاهدات 4 214 376
97% 171 919 3 798

AR-vidsr and all-around nice guy David Dobrik guesses how 1,016 of his fans responded to a 17 question survey about him. From his first kiss to his favorite body wash scent, David attempts to guess the responses of the majority of his fans and lets us know how spot on they really were.


For more David Dobrik check out his AR-vids here:
ar-vids.com/show-UCmh5gdwCx6lN7gEC20leNVA
Still haven’t subscribed to Teen Vogue on AR-vids? ►► bit.ly/tvyoutubesub

ABOUT TEEN VOGUE
Fashion, beauty tips, celebrity style, pop culture, videos, and more-everything you need to be ahead of the trends. Fashion starts here.
David Dobrik Guesses How 1,016 Fans Responded to a Survey About Him | Teen Vogue

ترفيه

تم نشره في

 

2019/03/25

مشاركة:

مشاركة:

تحميل فيديوهات:

جار تحميل الرابط.....

اضف إليه:

بلدي قائمة التشغيل
سأشاهده لاحقا
تعليقات 6 184
sOmE wEiRdO
sOmE wEiRdO 10 ساعات قبل
im 5'2 and im a 12 yr old girl
Autumn Rain
Autumn Rain 13 ساعات قبل
10:38 His laugh is adorable
Shayla Butt
Shayla Butt 15 ساعات قبل
RIP DAVID BOWIE
Queen Kayla
Queen Kayla 16 ساعات قبل
I love how theirs 4.20 million views. Which is the same time David ends his vlogs
spooky
spooky 17 ساعات قبل
this video is so wholesome:.)
Kermit’s Hot Tea
Kermit’s Hot Tea 19 ساعات قبل
*I see Hobo Johnson*
small hope
small hope 20 ساعات قبل
I love his hair. Please dont change it. It looks so good on you.
small hope
small hope 20 ساعات قبل
But Im 19 and Im watching him. Idk why people guess that only young people watch these type of vlogs. Im gonna be 20 and Im still gonna watch him cz he makes me happy more than everything
Marcella Ferraz
Marcella Ferraz 21 ساعات قبل
David looks like Paul Rudd, the guy who plays ant-man or when Paul was playing Mike in Friends. they also kinda talk the same.
Judith Kappmeyer
Judith Kappmeyer 21 ساعات قبل
I think he looks like Shawn Mendes
Emma Guacarella
Emma Guacarella 23 ساعات قبل
The fact that he loves Tennis is just goals 🎾
Murphy
Murphy أيام قبل
he is so cute, I wanna hug him so bad
Angelia Settle
Angelia Settle أيام قبل
How did I just see this!!! I am upset I missed the quiz like where was this advertised or said lol wtf
YourPalSteph
YourPalSteph أيام قبل
How is he so cute 💜💜💜
Silixia
Silixia 2 أيام قبل
I swear when David got a lil deep the music got deeper... WHATS HAPPENING DAVID
Mooncake ✨
Mooncake ✨ 2 أيام قبل
"Sense of humor" Liza in the background: Hey guys, it's ya girl Liza here
Help me
Help me 2 أيام قبل
david is probably bisexual... I STAN EVEN HARDER
elma
elma 2 أيام قبل
I love his hair tho
Caitlin Gee
Caitlin Gee 2 أيام قبل
IRISH SPRING CERMET IS QUAKING
Aimee Marie
Aimee Marie 2 أيام قبل
If Lucas graham and Justin Bieber has a baby😂.....I really see the younger Justin in him tbh
Apurrlthecat
Apurrlthecat 2 أيام قبل
OMG the font answers cracked me up 😂 definitely comic sans
Kai Pähkel
Kai Pähkel 3 أيام قبل
10:28 hit me hard 😢 same
J b
J b 3 أيام قبل
David legit looks like a 6 year old I know
Jessica Malaguarnero
Jessica Malaguarnero 3 أيام قبل
No,David is all it reminded me of
Alison Anthony
Alison Anthony 3 أيام قبل
"Are people watching this while eating breakfast" Literally me right now eating chocolate chip ego waffles
AnatoxGameplays
AnatoxGameplays 3 أيام قبل
David drives a Ferrari now not a Tesla
Imma Doggo
Imma Doggo 3 أيام قبل
David Dobrik's doppleganger is Lukas Graham its gonna ne Lukas Graham.
Rosa Murillo
Rosa Murillo 3 أيام قبل
"Irish spring? I don't know what that is" Kermit is dying
Kori White
Kori White 3 أيام قبل
David Duchovny! in Californication
Courtney Hearn
Courtney Hearn 3 أيام قبل
When David brought up Dylan O’Brien I screamed
Kayla Roberts
Kayla Roberts 3 أيام قبل
Watching this after David gets his Lamborghini
Ariella Berretta
Ariella Berretta 4 أيام قبل
Omfg!!!!!!!! David and Shane need to collab their like my favorite AR-vidsrs ever!!!!!!!
Lelouch Emperor
Lelouch Emperor 4 أيام قبل
Wait wait wait. His mom bathed him when he was 11?
Ai
Ai 4 أيام قبل
David guetta
Amie Marie Creative
Amie Marie Creative 4 أيام قبل
Gosh this was so good!!! So funny and sweet! 💚
Jason Moyle
Jason Moyle 4 أيام قبل
Arial is the best font, also typewriter is NOT a font
Vanny •
Vanny • 4 أيام قبل
Why is he in so many interviews?
M Mo
M Mo 5 أيام قبل
“I don’t even know how to float”
M Mo
M Mo 5 أيام قبل
“I was a McDonald’s burger eater”
XxshaunaxX Love
XxshaunaxX Love 5 أيام قبل
10:25 I felt that 😂
Addie Johnson
Addie Johnson 5 أيام قبل
I dont think I've related to a burrito before today...
Stranger Things
Stranger Things 5 أيام قبل
“My face is so close to my camera, people think im just a small and squishy dude” - David Dobrik
Milk
Milk 5 أيام قبل
NO ONE SAID SHIA LABEOUF AND I SEE IT A LOT
Barbara Enriquez Queen
Barbara Enriquez Queen 5 أيام قبل
SHANE DAWSON NOTIFICATION Series: The life inside of the VLOG SQUAD
ImABOT
ImABOT 5 أيام قبل
David: Brad Pit Brad Pit Brad Pit JUSTIN BIEBER EVEN BETTER Brad Pit: AM I A JOKE TO YOU🤬
Pnk Concha
Pnk Concha 5 أيام قبل
Escape, you hit the nail on head 😍
Kim wright
Kim wright 6 أيام قبل
David!! ❤️❤️
jabberbaes
jabberbaes 6 أيام قبل
Why did the way he said “snuggability” remind me of Tom Haverford sksksksk
Daria L.
Daria L. 6 أيام قبل
did he just say that him and lucas graham look like polish boys oh god I love you David
ang aspro
ang aspro 6 أيام قبل
omg yes dylan obrien i kinda see it
Jessica Tash
Jessica Tash 6 أيام قبل
“I was a Mc Donald’s burger eater” 😂 sameee David sammee
Rebeca Álvarez5
Rebeca Álvarez5 6 أيام قبل
He's cute 😇
ItsMarblesBih
ItsMarblesBih 6 أيام قبل
He talked about eyeball in a cut on his VIEWS podcast
marcelina kaczmarek
marcelina kaczmarek 7 أيام قبل
,, We just look like polish boys.." Hahah Poland loves you actually man!!
*Once you rapmon you cant rapoff
My older brother always teases me by calling me David Copperfield
Chloe Adigwe
Chloe Adigwe 7 أيام قبل
"You sound like you don't want to see the trick"😂😂😂
Rutuja Sonawane
Rutuja Sonawane 7 أيام قبل
You should have your own show
Charu Moorthi
Charu Moorthi 7 أيام قبل
Nobody: David: I used to play tennis
Seantidope
Seantidope 7 أيام قبل
tbh he looks like a younger Paul Rudd
maranda
maranda 7 أيام قبل
i don’t really watch david dobrik like that but after this i think i might 🥵
Stupid Mermaid
Stupid Mermaid 7 أيام قبل
Nobody: Literally no one: David Dobrik: I used to play tennis
Stupid Mermaid
Stupid Mermaid 7 أيام قبل
All the people that voted Irish spring were actually Kermit the dog dressed as different people.
KittyKrafting MC
KittyKrafting MC 7 أيام قبل
David showing off his teeth was so cute 😂💞
Gianna Ernst
Gianna Ernst 7 أيام قبل
he’s actually the cutest person. like he’s adorable and i want to hug him again
Alex Sanchez
Alex Sanchez 7 أيام قبل
I was hoping someone would say he looked like Ted Bundy
akekbo blue
akekbo blue 7 أيام قبل
David Dobrik suddenly be appearing everywhere lol
Varshana Kikla
Varshana Kikla 7 أيام قبل
David -“Are people watching this eating breakfast?” me- well I am was when I was watching this.
Shazia Khan
Shazia Khan 7 أيام قبل
“I’m gonna put this in my POCKET.” David: sits on it. (Sigh) oh David.
Yaderix
Yaderix 8 أيام قبل
Who's here after miniminter's video?
Lydon Green
Lydon Green 8 أيام قبل
Awesome video man and keep up the good videos man.👍👊❤
Grecia Lopez
Grecia Lopez 8 أيام قبل
His laugh is everything😍💙
Paige Goodwin
Paige Goodwin 9 أيام قبل
"The Secret World of David Dobrik" love that for him.
Tania Ramirez
Tania Ramirez 9 أيام قبل
I cried for you!! Man it is amazing how a person can change people life
WOLFY17 DRAWS
WOLFY17 DRAWS 10 أيام قبل
Awww David I love your hair!!!
AJ Lars
AJ Lars 10 أيام قبل
I want to see David and shane collab together
Keithy Boi
Keithy Boi 10 أيام قبل
D A N N Y D E V I T O
Macy W.
Macy W. 10 أيام قبل
Him comparing himself to the burrito.. is literally me. 😭😭😭😂
blake moneé.
blake moneé. 10 أيام قبل
lmao he’s mentioned the eye in a cup dream on his podcast😂😂
Jasmine Costillas
Jasmine Costillas 10 أيام قبل
10:24 *deep*
Elise Francois
Elise Francois 10 أيام قبل
Is it weird that I’ve had the same dream with my eyeball as David? Lmao wtf
Samantha Bailey
Samantha Bailey 10 أيام قبل
Now the 1 person that said Ferrari is correct
MI MI
MI MI 10 أيام قبل
david just made me identify with a chipotle burrito
Eleonora Zeli
Eleonora Zeli 10 أيام قبل
he's so sweet
Yami 246
Yami 246 11 أيام قبل
I got an add of suave right before the answer
Taijah Robinson
Taijah Robinson 11 أيام قبل
David suspiciously got a Lamborghini after this video lol 😂
Saratalksbeauty
Saratalksbeauty 11 أيام قبل
10:38 his laugh 😂😂😂
Nilzzze YT
Nilzzze YT 11 أيام قبل
But he’s got a Lamborghini
Lily Fields
Lily Fields 11 أيام قبل
His reaction to adorkable is the definition of adorkable
Space Cookie
Space Cookie 11 أيام قبل
I feel like David doesn't fully Understand how much people love him And how famous he is...
modessy
modessy 11 أيام قبل
My first kiss was 2nd grade age of 7 most people wont believe me but that's ok because they are not me
shasiela z.
shasiela z. 11 أيام قبل
Up until this point I’ve never realized that all of David’s videos are 4:21 I’m so shook right now
shasiela z.
shasiela z. 11 أيام قبل
Do this for the Dolan twins!!!
Destiny Nantroup
Destiny Nantroup 11 أيام قبل
I really want you guys to do Aidan Gallagher
sleeping panda
sleeping panda 11 أيام قبل
I love the story about the eyeball in a cup thing 😂
DAN
DAN 12 أيام قبل
I ship David & Ariana
Brooke Karnavar
Brooke Karnavar 12 أيام قبل
Joel👺
michelle torres
michelle torres 12 أيام قبل
OMG THEY MENTIONED DYLAN OBRIEN, AH I WAS EXCITED
India Kees
India Kees 12 أيام قبل
lmao Lord Farquaad
Khloe Harrison
Khloe Harrison 12 أيام قبل
jesus the burrito
Disney Fanatic
Disney Fanatic 12 أيام قبل
David: I look for humor in a partner Me: *cough* *cough* Liza
Angelia Settle
Angelia Settle أيام قبل
Also when an answer was cuddling then he had a laugh face then a sad face....that got me. Poor David lol
Lizzy Martin
Lizzy Martin 7 أيام قبل
I said the same thing 😂
الفيديو التالي
CHEERLEADER FALLS ON FACE!! (ACCIDENT)
04:21
عدد المشاهدات 7 400 000
The Final Night at Haunted Queen Mary Ship (w/ KianAndJc)
54:21
BEST PRANKS IN DAVID DOBRIK VLOGS
24:40
عدد المشاهدات 4 800 000
WE ACT OUT YOUR SMOSH FAN FICTION
18:02
عدد المشاهدات 531 754
How Attractive Am I? | Lineup | Cut
09:31
عدد المشاهدات 6 500 000
LOSING YOUR V CARD WITH CARLY, ERIN AND DAVID!
15:06
عدد المشاهدات 1 300 000
ARE WE RACIST!!?
04:21
عدد المشاهدات 9 000 000
David Dobrik Takes a Lie Detector Test | Vanity Fair
15:44
عدد المشاهدات 6 900 000
VLOG SQUAD BEST MOMENTS [PART 40]
10:09
عدد المشاهدات 1 600 000
SERENADING STRANGERS IN THEIR CARS!! (SURPRISE)
04:21
عدد المشاهدات 10 000 000
MY SIBLINGS ANSWER QUESTIONS ABOUT ME!!
04:13
عدد المشاهدات 6 000 000
COUPLES TRY NOT TO LAUGH CHALLENGE!!
03:04
عدد المشاهدات 15 000 000
NEVER HAVE I EVER!!
10:35
عدد المشاهدات 2 500 000
JonTron's Happy Hour: Episode 1 - Heads and Horses
10:50
عدد المشاهدات 1 780 952
Gemini Man - Official Trailer
2:42
عدد المشاهدات 2 651 815
Boyfriend Makeup Battle
12:19
عدد المشاهدات 2 227 206
Flinch w/ Blackpink
5:35
عدد المشاهدات 10 123 987
THE SEARCH FOR OUR NEW PET!
27:35
عدد المشاهدات 2 454 916
S2E1: "Mercy Part II”
35:53
عدد المشاهدات 8 928 689