داكن

DRINK CHAMPS: 50 Cent (Part 1) Talks Donald Trump, Kanye West for President + more | Episode 21

Drink Champs
اشتراك
عدد المشاهدات 1 068 015
50% 1 1

N.O.R.E. and DJ EFN are the Drink Champs. In this episode of the Drink Champs podcast, the guys drink it up with 50 Cent. In part one of this lengthy and entertaining conversation, the guys talk about Drink Champs success, N.O.R.E. and 50's past, EFN's pettiness, Effen Vodka, Donald Trump, Kanye West for president and a lot more. If that wasn't enough the guys get a surprise visit from Akinyele!

Listen and subscribe at www.drinkchamps.com

Follow:
Drink Champs
www.drinkchamps.com
instagram.com/drinkchamps
twitter.com/drinkchamps
facebook.com/drinkchamps

DJ EFN
www.crazyhood.com
instagram.com/whoscrazy
twitter.com/djefn
facebook.com/crazyhoodprod...

N.O.R.E.
instagram.com/therealnoreaga
twitter.com/noreaga

ترفيه

تم نشره في

 

2020/06/10

مشاركة:

مشاركة:

تحميل فيديوهات:

جار تحميل الرابط.....

اضف إليه:

بلدي قائمة التشغيل
سأشاهده لاحقا
تعليقات 1 496
Jose Marmolejos
Jose Marmolejos 2 أشهر قبل
Can we get 50 back in the new format of drink champs please
Shakur Bahar
Shakur Bahar 23 أيام قبل
Fr cuz I can’t even watch this through 😭 Nore a lot better at letting the guest speak now
ItsMyQ
ItsMyQ 29 أيام قبل
It’ll be a CLASSIC!
Beerdrunk
Beerdrunk سنوات قبل
damn this is one of the most interrupted interviews by NORE . I know 50 got some of the best stories in the game
gregory marshall
gregory marshall 19 أيام قبل
Dammmm Nore let 50 talk. Too much interruption
Croatian Kid
Croatian Kid 2 أشهر قبل
The silence in the room when fif raised he’s voice talking about Elliot was scary !!! Imagine having a real issue with this dude
almadeunrebel
almadeunrebel 3 أشهر قبل
nore is a buffoon, he rather Fif call himself petty than tell real stories
Dog Tags
Dog Tags 4 أشهر قبل
Never understood the idea of interviewing someone if you haven't prepared any decent questions and aren't prepared to listen to their answers. Just don't bother inviting them if you only wanna hear the sound of your own voice. It's the David Letterman style: get some of the biggest artists and the worlds most famous people on his show and then just talks all over them like we (the audience) give AF about his long, drawn out childhood stories. We're hear for your guest, please shut up and listen....! Would've loved to have listen to 50 here but this 'interview' style is insufferable. Couldn't make it past 13mins.
Kingdom Beats
Kingdom Beats 5 أشهر قبل
But At the same time they friends bro they just talkin n chillin
Erik Marquez
Erik Marquez سنوات قبل
I love watching drink champs because NORE has such great relationships with people. Everything is so genuine and you can tell it’s all good vibes. I just think nore needs to stop interrupting his guests because some of these guys are truly trying to drop gems and speak facts! Nonetheless great show s/o to nore and drink champs
Baz Glsgw
Baz Glsgw 3 أشهر قبل
Its hard when ur drinking to wait ur turn btw even worse when ur sniffing.
Ryan Russell - FreeDumbDaily
He really does seem to have solid relationships with a lot of people and gets along with everyone. Seems like a great dude
Good Dreamer
Good Dreamer سنوات قبل
I agree it was #1 podcast that year
Henny LeBeau
Henny LeBeau سنوات قبل
Nore a cool dude. Met him when I was a youngn. He a funny cat
Da IBM
Da IBM 2 سنوات قبل
N.O.R.E is like that guy who laughs at their own joke before they finish saying it lol
Bob Anderson
Bob Anderson 2 أشهر قبل
Like DC Youngfly
Bo Smith
Bo Smith 6 أشهر قبل
i juggle the alphabet my flow is immaculate ALien flows replace joe in the group like i am just combing out my afro jo jo flow jo shady flows keep me buff like an eagle with wings that will fly thru did i mention that everyday i get fly too my name is 2026 i spit cyclones around you spit it clean without the hassle i slaughter the alphabet me i want alittle bit of alot not alot of a little bit
STAKBUNDLES18125
STAKBUNDLES18125 8 أشهر قبل
Shit hilarious 😂🤣
Selfmade Trends
Selfmade Trends 8 أشهر قبل
Like me
Logical Eye
Logical Eye 8 أشهر قبل
Fr
Supreme VG
Supreme VG سنوات قبل
We need another 50 interview asap 🔥
Xilent Jay
Xilent Jay 6 أشهر قبل
@Lori Mendoza lmao😭
Lori Mendoza
Lori Mendoza 8 أشهر قبل
Not from these people
JayNelli Original
JayNelli Original 8 أشهر قبل
Facts 💯
Tashika Roland
Tashika Roland 10 أشهر قبل
yup
tricky trav
tricky trav 4 أشهر قبل
If nore would just let them finish what he just asked them. .. this podcast would be the best
Jonathan Soko
Jonathan Soko 2 سنوات قبل
i took a shot everytime nore took 50 off course of the ill story he was telling, and i died
King Hustler
King Hustler أشهر قبل
Because of nore I couldn’t finish watching this smfh .
PAPERCHASERS309
PAPERCHASERS309 3 أشهر قبل
😭😭😭😭
Verlena Dennis
Verlena Dennis 6 أشهر قبل
😂😂😂
Ghostdog TV
Ghostdog TV 8 أشهر قبل
NORE low key hating on Prodigy. Prodigy said he was a coward in his book
Arizona Ty
Arizona Ty 11 أشهر قبل
@G Ramirez FACT!!! 🤣🤣🤣
yarchism
yarchism 11 أشهر قبل
One of NORE's most disruptive annoying interviews of all time and he was showing that he's not very intelligent. 50 was exercising great patience.
Thor B
Thor B أشهر قبل
Yes!!! And i GURANTEE you that 50 was exhausted when he came home from this!
Robert Woods
Robert Woods 4 أشهر قبل
💯💯
William Dunn
William Dunn سنوات قبل
Dam.. Nore....Timing is everything Bruh. You have the High Chair right now...The Stories are the content. Let them Ride...Once you Patience, Timing, Right questions and feed back is the Art of passage for you. Your Show is 🔥!
Simon Chagweda
Simon Chagweda 2 سنوات قبل
Nore I love u man, and love the legends u bringing but pliz let them talk..
Trakaholiq Beats
Trakaholiq Beats 25 أيام قبل
Facts 😂😂😂😂😂😂😂😂
Mark Gibbs
Mark Gibbs 26 أيام قبل
@Jefrie Fulton IIYup & after that 3hr Ye interview he’s probably gonna get LOUDER & DRUNKER!!! But seriously, I really don’t think Nore would be that foolish to drink🍹a lot during his downtime, because it APPEARS that he drinks a bit much during the podcast & it’s possible it’s not liquor 🥃in his cup, but rather juice!🥤😂
Jefrie Fulton II
Jefrie Fulton II 27 أيام قبل
Two years later, much hasn’t changed lol
Mark Gibbs
Mark Gibbs أشهر قبل
@David Hayes SUPER FAX!😂😳🤣
David Hayes
David Hayes أشهر قبل
@Mark Gibbs bro that idea needs to leave the matrix right now his jaw would be going off
J Marie
J Marie 2 سنوات قبل
Loving this conversation. 50cent is hilarious!!
T A
T A 11 أشهر قبل
It would have been a better interview if NORE could stfu and stop interrupting 50
uj
uj 6 أشهر قبل
I appreciated this episode. Nore was super excited and his interrupting was a way to show 50 that Nore is a fan of 50 where he proved he knows detail questions about 50. 50 was able to answer all his questions (interrupted or not). And sometimes people annoy folk they admire to see if they appreciate each other.
Ztandaman 21
Ztandaman 21 2 سنوات قبل
NORE BE KILLING HIS OWN INTERVIEWS‼️‼️
Wayne Donald
Wayne Donald 3 أشهر قبل
Nore do mess up is own show let the guess talk....damn!
Todd Dylan
Todd Dylan 3 أشهر قبل
He just cannot shut up man lol
Donnie Wilkins
Donnie Wilkins 5 أشهر قبل
Talking too much
I make Hits
I make Hits 7 أشهر قبل
Lol
C K
C K 2 سنوات قبل
He stepped all over bun B hella throwed
Marius Ilerød
Marius Ilerød 10 أشهر قبل
Nore telling other people to let him finish too funny to me💀
Love yours
Love yours أشهر قبل
😂😂😂
Xilent Jay
Xilent Jay 6 أشهر قبل
😭
I make Hits
I make Hits 7 أشهر قبل
Hahahahahaha
YoErickTv
YoErickTv سنوات قبل
50's the greatest. When he said "what makes you so scared of him that you think I won't do something to do..." I felt that.
85 till Infinity
85 till Infinity 3 أشهر قبل
@Joey San toro troll
Ryan Russell - FreeDumbDaily
I just rewatched that. It was hilarious on top of being real.
The wizard_fx
The wizard_fx سنوات قبل
He still meant it. Hahaha guys a beast.
Anakin Flytalker
Anakin Flytalker سنوات قبل
You could tell he serious AF about that and then BOOM NORE gotta talk over him
85 till Infinity
85 till Infinity سنوات قبل
50 is a serious dude. No grey area with him as far as shit goes. Loyalty, honor, respect is black and white. Everyone should apply that way of thinking in life, you would never have misunderstandings or miscommunication people when know where you stand with them.
Hami-G
Hami-G 2 سنوات قبل
Thing about podcasts is its a learning experience. I hope Nore plays this back and acknowledges how much he could improve as an interviewer and as a listener.
Ramfis Cicilia
Ramfis Cicilia سنوات قبل
You can see Nore was exited for this one! He was talking way to much, I’ve seen his other podcast and he was chill.
Portia Shikwambana
Portia Shikwambana سنوات قبل
Norè just love to hear is own voice 😂
MC2
MC2 3 أشهر قبل
50 was struggling with those shots I almost puked for him 😝 love you 50 you are a true legend been watching you since day one and am more impressed every year that goes by. Legend and a 🐐
CQ Zay
CQ Zay 2 سنوات قبل
50 needed that 1st shot cause Nore was Annoying him lowkey
Iamlimitless
Iamlimitless 3 أشهر قبل
Lmao
Nef G
Nef G سنوات قبل
Right you pep how he was looking at him 😂
ChefKenBurnEm
ChefKenBurnEm سنوات قبل
Thats what im saying. Nobody wants to hang out with drunks if they dont drink.
Rhys Williams
Rhys Williams سنوات قبل
Nore spoke the biggest truth when saying to 50 "you are smarter than the average human being" Facts 💯
Dicky_moe
Dicky_moe 2 سنوات قبل
Yea,this is one of the interviews where,N.O.R.E. shoulda fell back a little.Thank you E.F.N for keeping the story on track 👍
Que Man
Que Man 2 سنوات قبل
I can’t believe they kept cutting 50 off to take a drink, blow that stupid horn, a phone ringtone, or talk about a train. 🤦🏽‍♂️
Xilent Jay
Xilent Jay 6 أشهر قبل
Lmao😭
Mo Money
Mo Money سنوات قبل
Coughing hard when he trying to read THEIR sponsor’s ad. Shit was cringe.
Hassan Tucker
Hassan Tucker سنوات قبل
@William Anderson but when you see your guest getting agitated then it’s time to RELAX
William Anderson
William Anderson سنوات قبل
They kept it hood. Drinking and talking shit and just having dudes stand around listening. This a hood show. I didn’t expect anything less. Lol
King Zahi
King Zahi 7 أشهر قبل
NORE: “Alicia Keys tell me about your new album” Alicia: “well this album was entirely recorded in Maui” NORE (cuts her off) “lets give a round of applause to Maui” 🥳🥳🥳🥳🍻🍻
Itsxmusic
Itsxmusic 3 أشهر قبل
Lmfaoooooooo
Go Home and get your shinebox!
50: So then I pulled up and pulled the stra- Nore: Sorry to cut you off fif but do you like these lights we got? 🙄
Nameundefined Name
Nameundefined Name 8 أشهر قبل
LMAO its why i stopped listening to this shit podcast
BBC LORD GOD
BBC LORD GOD 9 أشهر قبل
He trying to say you so.important ..what do you think about our stuff like 50 approval mean some lol ..that's like a punchline on how you say you the boss ...
Manny Taylor
Manny Taylor 10 أشهر قبل
2022 VISION....NORE ALWAYS TALKING ABOUT HIM SHOOTING SOMEBOBODY...🤦🏼‍♂️
Jaci Brown
Jaci Brown سنوات قبل
😂😂😂😂
M N
M N سنوات قبل
bruh got ADD
Oparah Okechukwu
Oparah Okechukwu 8 أشهر قبل
WE NEED ANOTHER INTERVIEW WITH 50
Destiny Burgos
Destiny Burgos 10 أشهر قبل
I love drink champs but the constant interruptions when 50 was trying to tell a story or answer a question was a big disappointment. I hope they bring him back for a follow up interview.
sun god
sun god سنوات قبل
Once 50 took that first shot I knew it was going get even better.big up fifty my fav rapper
WiN SELLS
WiN SELLS سنوات قبل
The way FiF was clapping shows u right away...he is a stand up guy 💯
DRIZZLE CREW
DRIZZLE CREW 11 أشهر قبل
Whats the meaning of stand up guy?
Arthur R
Arthur R 7 أشهر قبل
50 always been a cool kind of dude. He definitely put his team on back in the day. They was famous and rich
G.HARRIS817
G.HARRIS817 2 سنوات قبل
I really would have liked to hear more of 50
Ice Kold Killa
Ice Kold Killa 11 أشهر قبل
Thank you EFN for cutting NORE off when he was gonna change the subject. Nah, I wanna hear 50 talk about P. Let him talk! 😂
BLACC and BLOND
BLACC and BLOND سنوات قبل
NORE is both the best and worst interview of all time.
Hassan Tucker
Hassan Tucker سنوات قبل
You can tell 50 was getting a little agitated with Nore while 50 was trying to make a point Nore kept cutting him off .
Willisha Norris
Willisha Norris سنوات قبل
I will always love 50 cent
Grimm SA
Grimm SA 2 سنوات قبل
Lol DJ EFN I’m With You Bro You Ain’t Petty 😂😂
Lad Libs
Lad Libs 3 أشهر قبل
Had to watch this again for the fruit pop diddy comment. I think 50 only drank because ppl were giving him mad anxiety with all the BS 😂
Joseph Diminuco
Joseph Diminuco 8 أيام قبل
50 is one of the most influential artist of my era and I was born in 1988 in upstate Buffalo,NY etc but he definitely 💯
H-MONEY BROOKLYN 💰 DON
H-MONEY BROOKLYN 💰 DON 8 أشهر قبل
Damn look at the show 2 years ago compared to now they got to get 50 cent back on the show
KOREY KARTER
KOREY KARTER 2 سنوات قبل
NORE LET THE PPL TALK MAN!!! 50 was about to say some good shit about the illmatic album smh
Moringa Ottawa
Moringa Ottawa 6 أشهر قبل
@AnalogueGirl76 nah that's blow
Manny Taylor
Manny Taylor 10 أشهر قبل
2022 VISION...TOO MUCH ALCOHOL..🤦🏼‍♂️
Manny Taylor
Manny Taylor 10 أشهر قبل
2022 VISION...NORE IN THE WAY 🤷‍♂️
Average Corp. Girl
Average Corp. Girl سنوات قبل
Yeeeeesssssss wtf
AnuEnlil
AnuEnlil سنوات قبل
He should STFU and let the guest talk geez
Ty back2basics
Ty back2basics 2 أشهر قبل
50 needs to come back now
Douglas weeks
Douglas weeks 2 سنوات قبل
I like to get drunk and watch this podcast
matthew mann
matthew mann 2 سنوات قبل
50 was being pretty respectful here
Jason Lilly
Jason Lilly أشهر قبل
@Ahmet Geril exactly
Ahmet Geril
Ahmet Geril 2 سنوات قبل
He is everytime respectful.
Donald Long
Donald Long 7 أشهر قبل
So glad to see I wasn't the only one SUPER irritated with Nore being all over the place. Shit was blowing me and I'm a fan! Like let people talk bro! PLEASE
Chris Lancaster
Chris Lancaster 2 سنوات قبل
Nore I love you man. And love the podcast. But you can’t ask the questions, talk over the answers, and change the subject before ever getting the answers to the question you initially asked!
RB Brown
RB Brown 9 أشهر قبل
Facts. Also, if you tell a joke, don't keep repeating it. He called 50 petty. That was kind of funny. Then he ran the petty joke into the ground.
Manny Taylor
Manny Taylor 10 أشهر قبل
2022 VISION..HE DO TOO MUCH 😭😭😭
914wan
914wan 10 أشهر قبل
This is literally what nore does lmao
Dayton ONEAL
Dayton ONEAL سنوات قبل
He’s Crossfaded!! This is them actually chopping it up!
Lisa Lisa Bo Bisa
Lisa Lisa Bo Bisa 2 سنوات قبل
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
JAZZY JAM TV
JAZZY JAM TV 2 سنوات قبل
I LOVE DRINK CHAMPS.. THEY NEED TO GIVE YALL MORE CREDIT.. DMX WAS LITTHE OTHER DAY BUT I LOVED ❤️ IT
K1dChocolaTe713
K1dChocolaTe713 9 أشهر قبل
“Let’s Make Sum Noise For The Stats Got Dammit” lol Love NORE 😂😂💯💯
Brian Hood
Brian Hood سنوات قبل
Damn they already told ten stories and I ain’t heard an ending for one of them wtf ????
Manny Taylor
Manny Taylor 10 أشهر قبل
2022 VISION...👍👍👍😭😭😭
Jarvis Ragins
Jarvis Ragins سنوات قبل
Nore just won't shut up and let us hear an answer to any question
Henny LeBeau
Henny LeBeau سنوات قبل
😂😂😂 facts
Kimarea B.
Kimarea B. سنوات قبل
exactly... the amount of times I was sidetracked because of Nore 💀
goturbitch
goturbitch 2 أشهر قبل
Omg I can't even finish this interview. Nore must've been on something.
Sincerity
Sincerity 2 سنوات قبل
50 cent is inspiring business man... salute 50 ! ❤️ his strategy
Najema Grant
Najema Grant سنوات قبل
I love my baby 50. Drink Champs lit!!! He said " y'all not respecting my growth"🤣🤣🤣
Yoe Pineda
Yoe Pineda 2 سنوات قبل
One of the best interviews 🔥
Stephon War
Stephon War 3 أشهر قبل
Nore really been my favorite character for ever back when I was in a jit jit since da hustla to watching him in state property all the music I used to play as this man’s in def jam fight for New York secret weapon type shit. bro is hugely underrated he’s really one of the gods of hip hop it’s crazy he 1000%in my top 5
helpoj
helpoj سنوات قبل
Its crazy how everyone loves NORE dude has people who down right wanna kill each other finding him as a common ground, thats respect. MAKE SOME NOISE GODDAMMIT
j2323j
j2323j سنوات قبل
👏👏👏👏👏🙌👍🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Angel F. Camilo
Angel F. Camilo 10 أشهر قبل
Good interview, wish they would of let 50 finish his thoughts more and not cut him off so many times.
Mr Cavalucci CBTV
Mr Cavalucci CBTV 2 سنوات قبل
Man i hade fun on this bigups to all yall 👍🔥👑im the 1st hiphop album produced in PR but i was born NYC this was fun definitely i ma watch part 2
Mr Cavalucci CBTV
Mr Cavalucci CBTV 11 أشهر قبل
@puro rok suscribe soon ima drop mo 4sho thax🔥🔥🔥🎇🎆
puro rok
puro rok 11 أشهر قبل
Mr.cavalucci💪💪damn we need more music fam🔥🔥🔥
Betsey Whitehaven
Betsey Whitehaven سنوات قبل
@36:33 DJ EFN felt 50’s alpha male and immediately started doing/saying nervous shit lmfao 👍🏼
Anakin Flytalker
Anakin Flytalker سنوات قبل
50 got so much seasoning man, between this and Weezy podcast he's dropped so much knowledge.
MR. BPCTV 562
MR. BPCTV 562 سنوات قبل
THIS IS STILL THE BEST DRINK CHAMP INTERVIEW 🙏🏿
MR. BPCTV 562
MR. BPCTV 562 6 أشهر قبل
@Xilent Jay this was the best episode of SEASON 1. This had that Kanye West Episode momentum so don’t tell me to chill today when this episode came out in 2016 foool! U gotta relaxxxx
Xilent Jay
Xilent Jay 6 أشهر قبل
Lmao chill 😭
Bradron Ngobe
Bradron Ngobe سنوات قبل
No it's not. Nore kept interrupting.
Lucky
Lucky 2 سنوات قبل
Finally put this out there. Was looking for it for ages! Big up fiff queens in the house
Average Corp. Girl
Average Corp. Girl سنوات قبل
Damn I really wanted to hear 50 but Nore kept interrupting... please bring 50 back for another interview
SARG
SARG سنوات قبل
Lol Trust 50 held it down but he will never be back on that shit unless nore is sober.. this was unprofessional by nore.
Ronald James
Ronald James 8 أشهر قبل
I don't think 50 knows how legendary he is but he's a legend in the game.
Payso Prince
Payso Prince 2 سنوات قبل
50 and Nore go all the way back to 97-98 having cyphers with consequence and kid capri
iSaetanic
iSaetanic سنوات قبل
@William Anderson You been living under a rock? 50 has always been about money.
William Anderson
William Anderson 2 سنوات قبل
Well why did 50 charge for the interview?🤔🤔
Poes' Motem
Poes' Motem 2 سنوات قبل
NORE KILLING THE INTERVIEW
YAHUAH YAHUSHA
YAHUAH YAHUSHA سنوات قبل
Nore: Get Rich AND Die Tryin’ 😂🤣😂
ramayaruk
ramayaruk سنوات قبل
Favorite album - get ur conjunctions right my ginder
Crusher Jones
Crusher Jones 11 أشهر قبل
N.O.R.E.'s ADHD is off the charts.
Victor Vargas
Victor Vargas 2 سنوات قبل
this is why I love drink champs nore bring all the rappers and its not a show where you shit stir drama or anything just a bunch of fellas smoking and drinking and politicking about stories and jokes and just like chilling in the project benches or the stoops bullshitting love it reminds me of my barbershop minus the celebrities lmfao . ...
Willisha Norris
Willisha Norris سنوات قبل
I take 50cent back and I love DJ EFN and Nore They will be on my album I will have a big party 🎉
Dave.
Dave. سنوات قبل
need to bring him back on drink champs
aoife
aoife 6 أشهر قبل
Take a shot every time Nore says "50 is so smart" or "but 50 you're petty" "admit you're petty 50" 😬😬😬😬
Dawn Jenkins the gacha gamer
Nore your presence is to felt in this interview
Eryn
Eryn 4 أشهر قبل
Nore is so intimidated that he feels he have to keep interrupting so that people know that this is his show and his territory. The man is threatened
binta turay
binta turay سنوات قبل
When DJ EFN said “that was disgustingly…. GOOD!” I fucking died lmaoooo
helpoj
helpoj 7 أشهر قبل
Im so glad they got 50 on this before puff bought them on revolt, who knows if they couldve got him on then or if he wouldve wanted to
Winston Renn
Winston Renn 6 أشهر قبل
I need this man to make my intro. I feel like he could Hype up a piece of grass.
Tony Damari
Tony Damari 11 أشهر قبل
So many interruptions in this interview, 😂😂 every time 50 is in the middle of telling a story he gets cut off.
Break Harpe
Break Harpe 2 سنوات قبل
This is the episode that made me stop watching Drink Champs for a year or 2. Nore cutting off his guest always annoyed the FUCK out of me but this 1 was the last straw lol. After this episode I didn't watch Drink Champs again until the Lil Wayne episode in 2020
Patrick
Patrick سنوات قبل
Damn they got to have another one with 50 and let the man talk.
SJ the Artisan
SJ the Artisan 9 أشهر قبل
As an owner of a Sterling ST51, I am so happy that they have Sterling mics for this episode.
Return of The Gods TV
Return of The Gods TV سنوات قبل
N.o.r.e on power would be crazy he is one of the best rapping actors on the LOW!!!
JoeBlacula
JoeBlacula 11 أشهر قبل
I forgot how much more annoying that NORE used to be! Hindsight is 20 20 and I can see how he's actually gotten BETTER over the years!!
GamerM
GamerM سنوات قبل
This interview is one of the best it’s in my top 5 best interviews of drink champs I have seen
Shenanigans
Shenanigans 8 أشهر قبل
DJ EFN probably hated that the vodka was called "Effen" lol
Give And Goat TV
Give And Goat TV 10 أشهر قبل
50 getting lit is legendary
Preezy315
Preezy315 سنوات قبل
I love 50 Cent pettiness😂😂😂😂😂😂😂
Mr100X
Mr100X سنوات قبل
They gotta let 50 talk without interrupting every 10 seconds
F. Rose23
F. Rose23 سنوات قبل
Great episode ✌️
Douglas Rolle
Douglas Rolle سنوات قبل
This how i be when all my friends drunk af and i don't feel like drinking.
Joseph Zephaniah Israel7
Joseph Zephaniah Israel7 3 أشهر قبل
50 saved N.Y. And a great time for Hip-Hop💎
Dee Jay
Dee Jay 2 سنوات قبل
Nore messing the interview by talking so much. Give that artist a chance to answer. Hear them out... You got to RELAX!!!
YslElgard
YslElgard سنوات قبل
They drunk bro plus it’s not like he some random interviewer they homies so he be forgetting I live nore he’s not perfect but he’s works hard thst drunk champs with Kanye he did amazing ! Kanye said all he needed to say
riggs_ nation
riggs_ nation سنوات قبل
Haha 😄 🤣 😂 😆 😄
Raquon Davenport
Raquon Davenport سنوات قبل
O
Producer ThatsCrazy_Q
Producer ThatsCrazy_Q 2 سنوات قبل
Nore bro... shut the fuck up bro all that talking fam
Producer ThatsCrazy_Q
Producer ThatsCrazy_Q 2 سنوات قبل
Facts
Doris Burks
Doris Burks سنوات قبل
"Beg for Mercy" 50's best verses
Kennedy Beneth
Kennedy Beneth 9 أشهر قبل
I agree with that. Even 50's verses on No Mercy No Fear were flames aswell
Greg Rios
Greg Rios سنوات قبل
I just finished the ja rule one. The most recent one. And I really enjoyed it. But watching this again and I can't remember why I gave ja props lmao this dude too fucking real
Marcus Lee
Marcus Lee 2 سنوات قبل
Bro yall are on fire here lol, yes please let them talk lol!!!!
Oliver Robinson
Oliver Robinson 2 سنوات قبل
36:28 the real 50 cent and how he handles business.
Briie Vee
Briie Vee سنوات قبل
And EFN blew that whole moment smh
Danny Dooberstein
Danny Dooberstein 5 أشهر قبل
This is the episode that started it all for me
Cyril P.
Cyril P. 3 أشهر قبل
When I met my wife in 2003 , she knew the ENTIRE Get Rich album word for word. Never heard of him until then(locked up from 2001-2003). Thx baby!!
Sylvah 04
Sylvah 04 سنوات قبل
50 needed a drink😂
Joseph Zephaniah Israel7
Joseph Zephaniah Israel7 3 أشهر قبل
50 is a real street dude who knows the business and understand it. And don’t tolerate BS no different from PAC
Sam
Sam سنوات قبل
"let's be clear 50, that was petty of you" 😂
The Boy Santi
The Boy Santi سنوات قبل
Nobody: Nore: lets make some noise for whatever reason we feel like making noise for ! 🤣🤣 Much love brotha 🙏
Ray Dat1
Ray Dat1 5 أشهر قبل
50 cent is the face of petty like how Future is the face of toxicity 😂
التالى
MY EXPERT OPINION EP#133: TONY YAYO & UNCLE MURDA
2:28:48
عدد المشاهدات 1 400 000
Redman | Drink Champs (Full Episode)
1:43:05
عدد المشاهدات 2 400 000
Missing a punch in ANY fight
1:27
عدد المشاهدات 779 892
50 Cent -  The Life Story (Documentary)
42:43
عدد المشاهدات 599 000
Ronaldo Amazing Prank public  #shorts #shortvideo
0:49
عدد المشاهدات 2 749 680