داكن

Working in retail part 3

LongBeachGriffy
اشتراك
عدد المشاهدات 853 001
99% 67 165 413

Thank you for watching, follow my other social networks if you want :)
facebook.com/longbeachgriffy
www.Instagram.com/Longbeach_griffy
www.Twitter.com/Longbeachgriffy

ترفيه

تم نشره في

 

2019/06/12

مشاركة:

مشاركة:

تحميل فيديوهات:

جار تحميل الرابط.....

اضف إليه:

بلدي قائمة التشغيل
سأشاهده لاحقا
تعليقات 2 689
eddie gonzalez
eddie gonzalez أيام قبل
i never ask a white or black person for help they never wanna do shit. the mexicans is where its at oh shit here it comes....
fredthecorp
fredthecorp 5 أيام قبل
I been working retail for 15 years this is beyond accurate lol #NeverFails
RapSnackAddict
RapSnackAddict 8 أيام قبل
Bro I swear me and my bestie been watching his channel so much we’ve been talking like him in school 🤣🤣
Giannis Gantsidis
Giannis Gantsidis 15 أيام قبل
The way he says DAYM!!!!!! lol hahahahaa :P :P :P
Victor Ikegwuoha
Victor Ikegwuoha 24 أيام قبل
Ahh, you one of those
Charlex Alexandre
Charlex Alexandre 28 أيام قبل
"FUCK THE WEBSITE !!" YO I FELT THAT ON MY SOUL 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂
TheUnstableGoon
TheUnstableGoon 29 أيام قبل
*tHe WeBsiTe sAid yOU hAvE iT* FUCK THE WEBSITE. Most accurate shit ever.
monkeythief5
monkeythief5 أشهر قبل
I’ve worked in retail, and I understand some of the concerns; but it seems like quite a bit of people here are either lazy or don’t know how to have tact and handling a customer in the best way possible.
Maurice Brown
Maurice Brown أشهر قبل
Where is the song
Antonial Poharama
Antonial Poharama أشهر قبل
damn i hate the sound of that alarm it reminds me of my alarm and i fucken hate it passionatededly
Marina Syndulla
Marina Syndulla أشهر قبل
That was so me back in retail. If a customer asked me if I can check the back, I would go to the back stare at the wall for a couple seconds and come back and say nah we don't have it
bæley
bæley أشهر قبل
EXACTLY HOW IT BE AT WORK. Screw the website, screw the ads, screw walmart price comparison, WE DON'T GOT IT.
Meiram Karin
Meiram Karin أشهر قبل
Long beach ass Griffy
Sonny
Sonny أشهر قبل
*Little Device Thingy*
Jawaun Buckley
Jawaun Buckley أشهر قبل
Why I left my retail job nigga spitting facts
Nathaniel Grant
Nathaniel Grant أشهر قبل
FUCK THE WEBSITE!!
Trustfundkitty
Trustfundkitty أشهر قبل
this speaks to my soul
Killbuzz
Killbuzz أشهر قبل
First time I’ve ever seen him not use the song 😂😂
Lv Garcia
Lv Garcia أشهر قبل
Don’t ever ask a worker to check the back!!!
Shane Goes
Shane Goes أشهر قبل
Who else got triggered when the alarm went off?
Izhalezan
Izhalezan أشهر قبل
"But it's on the website!" *takes phone* *sees that it's a completely different company with a similar name to yours* ..............................
Soul Kotana
Soul Kotana أشهر قبل
God this brings back so many memories when I work in retail.
Nyankana
Nyankana أشهر قبل
The customer provided him the chance to slack off on job. Isn't it great.
Thuazabi
Thuazabi أشهر قبل
Spent nearly 3 years in retail. You can't pay the average sales associate enough to deal with the amount of BS that a particularly annoying customer will bring. People throw around the word entitlement a lot, but there is no one more entitled than your average customer. Also, you have to deal with all of the BS on-the-job politics of your coworkers. So, yeah, fuck customers.
Mr.X
Mr.X أشهر قبل
That alarm hits too hard
Knight And SpaceShip
Knight And SpaceShip أشهر قبل
Unrealistic she would of called the manager the second he said they don't got it.
peter athanasopoulos
peter athanasopoulos أشهر قبل
Big mood
Cassie Taylor ASMR
Cassie Taylor ASMR أشهر قبل
_I wish I could do this at my job but, Id get fired asap 😅_
J D
J D أشهر قبل
It's on the website. Talk the phone over to your computer, "Look" for it and say.... ooo sorry mam it's an online-only product.
khimera
khimera أشهر قبل
That’s literally me
Angel R. Rios
Angel R. Rios أشهر قبل
This is the same customer service as circuit city, no wonder why they went out of business
Jayden Charbonneau
Jayden Charbonneau أشهر قبل
"But the website says you have it" Working retail, I can confirm I get this like 10 times a day LMAO.
James Wulfgang
James Wulfgang 2 أشهر قبل
Or when they think you lying so they ask a different employee to "check the back". Like...it ain't gonna magically show up 10 seconds later if you ask someone else... 😒
Flame zodiac
Flame zodiac 2 أشهر قبل
Same here lmao😂😂😂
aaron laluzerne
aaron laluzerne 2 أشهر قبل
Has this lady not heard of Amazon?
Jay West
Jay West 2 أشهر قبل
Bro the back room is where it’s at 😂😂😂😂🔥
isis alexander
isis alexander 2 أشهر قبل
Ugh THIS is my life at Walgreens.
Masked Man
Masked Man 2 أشهر قبل
Mo Nique So true when I was about 13 I was wearing a polo Navy blue shirt and a lady stopped me when I was in the tech Allie and asked me if they had some sort of computer, I Was trynna tell her that I don’t work her but all she would do is tell me to look in the back. I just bought my stuff and left the store right in front of her face💀💀. Idek why someone would mistake a minor as an adult for the time but it’s still a fun story to tell.
stephanie harrison
stephanie harrison 2 أشهر قبل
I totally feel ya ive done retail for years. Its like this every where
Rusty Roof
Rusty Roof 2 أشهر قبل
Ooohhh muhhh gah!!!!!!!!! if this isn't the actual damn truth when I used to work at Target...... never going back to retail ......
No Body Cares
No Body Cares 2 أشهر قبل
This is them to me when Walmart doesn’t have any more apple earbuds.
Banbax
Banbax 2 أشهر قبل
True True
shyry
shyry 2 أشهر قبل
1:06 *throws phone* Hehe, que "yeet" sound effect! Missed opportunity Griff 😔
Ba rock Obalma
Ba rock Obalma 2 أشهر قبل
This is relatable asf now that I work retail
YeazyNation
YeazyNation 2 أشهر قبل
I got sub I work retail for years and this is legit lmao 😆😂😂bro said “oh you wanna those “😂😂subbed
fuel4luv28
fuel4luv28 2 أشهر قبل
And this is why I shop online.
Bee
Bee 2 أشهر قبل
"Can you call another store?" Bitch if you don't pick up that dusty ass phone you used to find your way here and call them yourself
Eric Diaz
Eric Diaz 2 أشهر قبل
Yoo, dead this is exactly what it is like to work at Autozone
NMOProductionz 020 7
NMOProductionz 020 7 2 أشهر قبل
Why the teddy bear say help me 😂😂
MonsterMasher
MonsterMasher 2 أشهر قبل
"Call another store?" HHHNGH, that one cut deep....
Adon Don
Adon Don 2 أشهر قبل
When I tell them we don’t have it and they insist I just get the manager, I’m not suppose to mess with anything in the back and if I’m on the floor and not the register I got things to do other than run around looking for one thing.
Kera Boyd
Kera Boyd 2 أشهر قبل
Seeing you gave me hope, I know all this dialogue all too well, see you at the top.
Daniel Plemmons
Daniel Plemmons 2 أشهر قبل
I used to tell people I would go check in the back, then go clock out for lunch. If I really hated you, I would say I just called the store across the county, and *insert random name* in Electronics is holding it for you.
Joe Caraballo
Joe Caraballo 2 أشهر قبل
This be me . Idc I’ll loose my shit xD
izzybuuuu1
izzybuuuu1 2 أشهر قبل
I recognize the rage.....TARGET......
Outlawlink Ware
Outlawlink Ware 2 أشهر قبل
We ain't got it! *DAMN*
Insidious LoL
Insidious LoL 2 أشهر قبل
Nothing like the customer who makes me go to the third floor backroom to grab them some diapers that aren't out on the shelves ...
tihy9s
tihy9s 2 أشهر قبل
“You one of those.” 💀💀💀
Lee Gou
Lee Gou 2 أشهر قبل
As someone who works in retail, this is too accurate.
Agaettis
Agaettis 2 أشهر قبل
I'd do this all the time!!
الفيديو التالي
Working in Public Relations | All About PR
14:45
عدد المشاهدات 215
Nardwuar vs. Tyler, The Creator (2019)
16:29
عدد المشاهدات 1 258 327
My Puppies have a RARE Eye Color!?
11:24
عدد المشاهدات 622 794
Quavo - WORKIN ME
4:23
عدد المشاهدات 65
WORK WEEK in my life | working in sales (8-5 job)
56:43
What I've learned while working in a bookstore
4:17
Working in Fast-Food
5:42
عدد المشاهدات 543
Working In Retail
6:59
عدد المشاهدات 705
Working in VFX - My Honest Experience
16:46
عدد المشاهدات 18
Working in Theatre: Stage Manager
3:48
عدد المشاهدات 40
Harsh Truths About Working in the 3D Industry
27:42
Lee Dorsey - Working In The Coal Mine (1966)
2:51
ZIZO - الحارس العام
11:52
عدد المشاهدات 113 030