داكن

Young M.A "No Mercy (intro)" (Official Music Video)

Young MA
اشتراك
عدد المشاهدات 5 481 569
95% 144 729 6 153

#YoungMA #NoMercy #HerstoryInTheMaking
Young M.A's debut album, 'Herstory In The Making,' out now. Click here to stream at all retailers: www.smarturl.it/herstoryinthemaking
Track produced by Kofi Black.
Video directed by Marc Diamond

موسيقى

تم نشره في

 

2019/09/27

مشاركة:

مشاركة:

تحميل فيديوهات:

جار تحميل الرابط.....

اضف إليه:

بلدي قائمة التشغيل
سأشاهده لاحقا
تعليقات 8 016
Scentto Sithole
Scentto Sithole 4 ساعات قبل
Bar jesus🤗👑
wave plays
wave plays 4 ساعات قبل
Once you hear dat wolf you know what it is 🔥🔥🔥
Chyna West
Chyna West أيام قبل
Next
Monia Al.bwsri
Monia Al.bwsri 2 أيام قبل
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Kathy J.
Kathy J. 2 أيام قبل
I hope she gotta bad bish cause she sexy as fux as a dude
Solo Rider
Solo Rider 2 أيام قبل
Just dropped a new music 🎶 🔥 check out my Chanel ❤️
Ghost Rider
Ghost Rider 2 أيام قبل
Signs. Signs every. Lls
Ghost Rider
Ghost Rider 2 أيام قبل
Randomly crack a dictionary and open it right up randomly to god shit. 😂😭😭 god head. God man etc. 😂😭💀
Ghost Rider
Ghost Rider 2 أيام قبل
Telepathy... All these flavors and he just had to be salty....... 😭💀✌
Ghost Rider
Ghost Rider 2 أيام قبل
We got that EXTRA LIFE.. Nigga One Up.......... 🙏
Ghost Rider
Ghost Rider 2 أيام قبل
You aint liking what we doing shut up...
Ghost Rider
Ghost Rider 2 أيام قبل
Yeah we party till the sun up..
Khadro Osmaan
Khadro Osmaan 3 أيام قبل
Best woman raper 😍
Chantal Doucet
Chantal Doucet 3 أيام قبل
good
killer kanayo
killer kanayo 3 أيام قبل
great song did she mentioned Eminem....
WeAreTheFuture25
WeAreTheFuture25 3 أيام قبل
This bitch look like a girly dude, or gay dude that looks girly
Sibusiso Gumede
Sibusiso Gumede 3 أيام قبل
i still think queen latifah is your mom No Jokes.
Fluppy Sad
Fluppy Sad 4 أيام قبل
The base🧠👌
Chris Dodges
Chris Dodges 4 أيام قبل
Everybody want that Meek Mill intro 😂
Phyllis Smith
Phyllis Smith 5 أيام قبل
🔥
ali taghavi
ali taghavi 5 أيام قبل
گفتی چه کرده بچه خوشگل. نرینی آب قطعه#hanoozeshe
orochimaBruh faitdusal
orochimaBruh faitdusal 5 أيام قبل
This song is so.... so... 🔥🔥🔥🔥
Jay
Jay 5 أيام قبل
I want her and jadakiss to collaborate!
Erica B
Erica B 6 أيام قبل
🔥
Joven Greenaway
Joven Greenaway 6 أيام قبل
Young M.A Went Hard With That One Trust Me
Melissa Eady
Melissa Eady 7 أيام قبل
Killed it! Done
Ace Hardy
Ace Hardy 7 أيام قبل
👑
Spiritual Jones
Spiritual Jones 7 أيام قبل
Put dick in her haha yeah right sorry ma ull get the d we know u still like us haha
Vanessa Rodriguez
Vanessa Rodriguez 8 أيام قبل
Yesss
Mahalia Walters
Mahalia Walters 8 أيام قبل
"middle finger hanging out the bens ,feel like pac" shiiiiit fire!!!
Jacob Israel
Jacob Israel 8 أيام قبل
*"Didn't Mean To Flex Dem' Niggas Wasn't ma decision..God Told me do it so I did it on em'"* I felt that
Indian Spice
Indian Spice 8 أيام قبل
ayyyyyyyeeeeeeeeeeee
Chelsea Symone
Chelsea Symone 8 أيام قبل
On repeat
Liz DeStefano
Liz DeStefano 8 أيام قبل
🔥🔥🔥
Pralla447788 Euro
Pralla447788 Euro 9 أيام قبل
🔥🔥🔥🔥🔥
keepyafaithxo
keepyafaithxo 9 أيام قبل
LOL "HOES WILL BE HOES. I AIN'T TRIPPING ON THEM." "Competition lookin' for me, I was waitin' at the top" FACTS
blasian queen
blasian queen 9 أيام قبل
Aayyyye lit lit
Senshizelda Jeon
Senshizelda Jeon 10 أيام قبل
ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-uy4-gePx5xU.html
Ubiracy Sant
Ubiracy Sant 10 أيام قبل
Brabo com a peita do red do Pac 🔥
Lord Fezerellii
Lord Fezerellii 10 أيام قبل
It's ok
GODDESS33X5
GODDESS33X5 10 أيام قبل
You know it's fire when she lean😂😂😂
Erik Enriquez
Erik Enriquez 10 أيام قبل
All her songs go hard no cap
Zoila Hernandez
Zoila Hernandez 10 أيام قبل
Yo vi k esta duro calan
Powerofthadolla
Powerofthadolla 12 أيام قبل
she from nj? thats gotta be stick girl. lmao.
Adderly Mateo
Adderly Mateo 12 أيام قبل
The best female rapper in the game
Ķuhşpi3ñ ŽW
Ķuhşpi3ñ ŽW 12 أيام قبل
Fuckin love this track!
jo vanlalfaka
jo vanlalfaka 12 أيام قبل
'i put this dick inside her soul'
larry legenda
larry legenda 13 أيام قبل
FUNNY...I AM NOT HATING WHEN I SAY: THIS SOUNDS LIKE A RIP OFF OF MEEJS INTRO.
Floco 803.
Floco 803. 13 أيام قبل
YOUNG MA 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Steve king
Steve king 13 أيام قبل
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Skully Alex
Skully Alex 14 أيام قبل
Pretty mother fucker😂 nigga😏 nice🙃🤑middle finger hanging out the benz🖕
Louis
Louis 14 أيام قبل
the music is nice but the video was kinda trash
Good Pussy
Good Pussy 14 أيام قبل
Rap game is all trash now. And everybody know it
Sameer Bagwan
Sameer Bagwan 14 أيام قبل
I am from India Super song bro
Eric Don
Eric Don 14 أيام قبل
this shit so fire
boss girl
boss girl 15 أيام قبل
Sister get up underneath a nigga skin fucking with the same sex they say it's a sin
IDC Records
IDC Records 15 أيام قبل
Big fan! I would love to let her hear some of my beats! Dutch hiphop! Proudly presenting: The first track of my first EP (and I have a lot more coming!) ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-jfg0c3imHkk.html
James Love
James Love 15 أيام قبل
*1:30** was my favorite part of this song idk why Lol.*
Mike Jones
Mike Jones 16 أيام قبل
Sound like a beat meek mills would be on and rap on.
الفيديو التالي
Young M.A "BIG" (Official Music Video)
4:24
عدد المشاهدات 31
Young M.A "PettyWap" (Official Music Video)
2:58
Young M.A "OOOUUU" (Official Video)
5:02
عدد المشاهدات 311
2020 Moto RAZR Impressions! The Return of a Folding Icon!
8:55
Young M.A - "Walk" (Official Video)
3:21
عدد المشاهدات 29
Young M.A "PettyWap 2" (Official Music Video)
3:59
Young M.A - "EAT" (Official Video)
6:38
عدد المشاهدات 39
Young M.A "BIG" (Live Performance) | Open Mic
3:57
YOUNG M.A | FUNK FLEX | #Freestyle133
6:41
عدد المشاهدات 2
10 Things Young M.A Can't Live Without | GQ
10:25
Young M.A - "Quiet Storm" (Official Video)
3:10
عدد المشاهدات 33
Young M.A - "Kween" (Freestyle Video)
5:16
عدد المشاهدات 8
Daddy Yankee - Que Tire Pa' 'Lante (Video Oficial)
3:40
عدد المشاهدات 172 779 656
Kofs - Tout s'achète ft. Alonzo
3:46
عدد المشاهدات 511 348
OrelSan - Fantômes [CLIP OFFICIEL]
2:44
عدد المشاهدات 285 827
Bishop Briggs - JEKYLL & HIDE
3:16
عدد المشاهدات 12 533 058
Kader Japonais - Manwalich'la (Official Video 2019)
4:20
عدد المشاهدات 2 995 975
The Black Eyed Peas, J Balvin - RITMO (Bad Boys For Life)
3:39
Selena Gomez - Lose You To Love Me (Official Music Video)
3:27
Becky G - MALA SANTA (Álbum Visual)
2:58
عدد المشاهدات 49 645 957
Serge Beynaud - Zendaka - Clip officiel
3:54
عدد المشاهدات 625 458
Ali Gatie - Say to You (Official Music Video)
3:23
عدد المشاهدات 1 191 269