داكن

YoungBoy Never Broke Again - Dirty lyanna (Official Video)

YoungBoy Never Broke Again
عدد المشاهدات 4 929 306
92% 265 756 21 024

YoungBoy Never Broke Again - Dirty lyanna (Official Video)
Stream/download Dirty lyanna:
youngboy.lnk.to/DirtyIyannaID
Subscribe for more official content from YoungBoy NBA:
youngboy.lnk.to/Subscribe
Connect with YoungBoy Never Broke Again:
www.youngboynba.com
facebook.com/nbayoungboy
twitter.com/GGYOUNGBOY
instagram.com/nba_youngboy
www.soundcloud.com/nba-youngboy
neverbrokeagain.com
The official AR-vids channel of Atlantic Records artist YoungBoy Never Broke Again. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

موسيقى

تم نشره في

 

2019/12/12

مشاركة:

مشاركة:

تحميل فيديوهات:

جار تحميل الرابط.....

اضف إليه:

بلدي قائمة التشغيل
سأشاهده لاحقا
تعليقات 31 059
Lonely Lilacs
Lonely Lilacs 38 ثوان قبل
3:06 Why'd she turn like that lol
Rico & Mimi
Rico & Mimi 40 ثوان قبل
Michael: Tito I need you to go wipe his nose
Carlos
Carlos دقائق قبل
I can heat mike now for the grave "what is this garbage" while passing gas smh
RPTHELEGEND 89
RPTHELEGEND 89 دقائق قبل
Music sucks autotuned out so much speakers are begging me to play some wayne
Idk Hart
Idk Hart دقائق قبل
Funniest nigga
DelVonya Williams
DelVonya Williams دقائق قبل
😂😂😂😂😂😂😂
CodyMavYT
CodyMavYT دقائق قبل
Make sure to subscribe to my channel!😊 CodyMavYT
Carm3l .a
Carm3l .a دقائق قبل
umm bae??. wats th- k i like if tho ❤️❤️❤️🕺🏻.
lil king jay
lil king jay 2 دقائق قبل
This go hard
Kayla Davis
Kayla Davis 3 دقائق قبل
" Who told him he can remix my shit" soft Michael Jackson voice
Drew & Railynn
Drew & Railynn 3 دقائق قبل
Do betta😞
Ashton Walker
Ashton Walker 3 دقائق قبل
Trash
bsf gang gang
bsf gang gang 4 دقائق قبل
He sound like Michael Jackson
Prison Mike
Prison Mike 4 دقائق قبل
The Thot of Robbery
Rashad Jackson
Rashad Jackson 4 دقائق قبل
people really hatin on bro
Jordan R
Jordan R 4 دقائق قبل
This is the stupidest shit I’ve heard from nba YoungBoy 💯👎
Nicole Dusold
Nicole Dusold 5 دقائق قبل
www.twitch.tv/nikkid9112 oh my god you have to check her out!
Dusk Minds
Dusk Minds 5 دقائق قبل
Track lit🔥🔥🔥
cortez smith
cortez smith 5 دقائق قبل
No
Charles Partridge
Charles Partridge 5 دقائق قبل
This a hit
Sky Opening
Sky Opening 5 دقائق قبل
Sounds like a Snakepit of Nonsense. Dang, even God's covering His ears. Go back to your Spiritually Deader than a Hammer sleep, little boy.
KvngD953
KvngD953 6 دقائق قبل
I’m not Fukin w/ this 😂
tookseyd14
tookseyd14 6 دقائق قبل
4.8 million views in ONE DAY?! Wow probably because it’s a mj remix that’s crazy his clout is crazy
IdentityCrisis
IdentityCrisis 6 دقائق قبل
Dawg this video is a call of duty black opps map
Andrew
Andrew 7 دقائق قبل
Rip JUICE
38baby Allen
38baby Allen 7 دقائق قبل
At the start Yb actually sounds like Michael Jackson’s
NutHead
NutHead 7 دقائق قبل
Good Cover of Dirty Diana by Michael Jackson
lauren g
lauren g 7 دقائق قبل
Dude hopped on a Micheal Jackson beat and turned it to a hood style🤣
Sharelle Roberts
Sharelle Roberts 8 دقائق قبل
I fill what you saying but NBA you fucking up with this one big bro but live you much thooo!!
Laminda's Random Opinions Reactions & Reviews
Trap NBA MJ
The MartezThomas
The MartezThomas 8 دقائق قبل
This sounds a mess 😂😂😂
Sun Solar
Sun Solar 8 دقائق قبل
Https://share.influncersearn.com/dashboard/register.php?referral=Ogkobe2233
Rebecca Brent
Rebecca Brent 8 دقائق قبل
Michael Jackson much
InMambaWeTrust
InMambaWeTrust 8 دقائق قبل
Everyone hyping up this song so I decided to check it out. BOY WTF IS THIS BS!!!
Muhit Hossan
Muhit Hossan 8 دقائق قبل
ar-vids.com/video/%D9%81%D9%8A%D8%AF%D9%8A%D9%88-g3pDkSIV0Jk.html
Hamylton Porter
Hamylton Porter 8 دقائق قبل
This shit is ass compared to Michael Jackson version
Official KEYZ
Official KEYZ 8 دقائق قبل
Bro he ain’t even diss her 🤧 he speaking facts
martell king
martell king 8 دقائق قبل
invite.robinhood.com/martelk7 We both get a share :)
1klonso
1klonso 9 دقائق قبل
I fucs wit it🔥🔥
Allah South
Allah South 9 دقائق قبل
prince?
706 Shawty
706 Shawty 7 دقائق قبل
Allah South Michael Jackson’s
الفيديو التالي
congrats ksi
20:34
عدد المشاهدات 3 093 501
Match Sibling to Sibling | Lineup | Cut
9:11
عدد المشاهدات 1 250 500
YoungBoy Never Broke Again - Lost Motives
2:54
عدد المشاهدات 23
NBA Youngboy - Valuable Pain (Official Video)
2:55
NBA Youngboy - FREEDDAWG (Official Video)
1:54
عدد المشاهدات 78
Nba YoungBoy - You The One (Offical Music Audio)
3:08
Chidinma x Flavour - 40 Yrs (Official Video)
3:07
عدد المشاهدات 2 322 683
OrelSan - Fantômes [CLIP OFFICIEL]
2:44
عدد المشاهدات 1 142 401
Taylor Swift - Christmas Tree Farm
3:45
عدد المشاهدات 7 758 665
Heuss L'Enfoiré (ft. JuL) - Moulaga (Clip Officiel)
2:57
Rim'K - Turbo (Clip Officiel)
3:17
عدد المشاهدات 775 036
Sadek - Roulette Russe 8 #Smithers
2:29
عدد المشاهدات 1 061 091